۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85391334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دماوند: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی در کشور است

دماوند- ایرنا - فرماندار دماوند با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی درکشور است گفت: اعتماد سازی و امانت داری درسطح جامعه قبل از برگزاری انتخابات ضروری و بایستی در حرکت و عمل این مهم محقق شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رضا طاهرخانی در نشست آموزشی کاربران شعب اخذ رأی، اظهار داشت: به همت دست اندرکاران انتخابات در ۱۱ اسفند ماه مهم ترین رویداد سیاسی کشور با چهار محور مورد تاکید رهبر معظم انقلاب همچون سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری که جزو محورهای اصلی نیز می باشد و همه مستلزم اجرای آن در برنامه‌ ریزی ستادهای انتخابات هستیم، برگزار می شود.

وی افزود: آنچه اهمیت دارد، فراهم سازی زمینه اعتماد در قبل و روند انتخابات است و با توجه به اینکه شما جزئی از دست اندرکاران انتخابات هستند لازم است از همراهی نامزدها و یا شرکت در مجالس تبلیغاتی آنان جدا پرهیز کنید و هیچگونه موضع گیری به نفع یا علیه نامزدی نداشته باشید.

طاهرخانی بیان داشت: ستاد انتخابات در شهرستان دماوند از ماه ها گذشته آغاز شده و امید است در ۱۱ اسفند ماه شاهد یک انتخابات پرشور با حضور معنی دار و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

فرماندار دماوند تاکید کرد: این نخستین انتخابات در دولت سیزدهم است که برگزار کردن این حماسه سیاسی در سلامت و امنیت، ایجاد یک رقابت سالم برای نامزدها و همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای برای دولت و نظام مهم است که با اعتمادسازی ایجاد شده در بحث تبیین و امید آفرینی، امید است شاهد تحقق آن باشیم.

وی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور حماسی خود را ثابت کردند، افزود: گرچه هجمه های دشمن از ماه ها قبل در رسانه ها و فضای مجازی با هدف عدم برگزاری انتخابات و یا حضور حداقلی مردم در صحنه آغاز شده اما ملت ایران در هر عرصه ای در پاسخ به توطئه های دشمن با حضور در صحنه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و در این انتخابات نیز شاهد خواهیم بود که مردم با حضور در پای صندوق های رای اهداف آنان را خنثی و با هر رای خود تیری بر قلب دشمنان نظام خواهند زد.

رضا طاهرخانی مهم ترین وظیفه انتخابات را بر عهده دست اندرکاران این حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: کاربران شعب اخذ رأی یکی از نقاط مهم انتخابات در بخش نرم افزاری را بر عهده دارند که لازم است با رعایت کامل امانت داری در شعب اخذ رای آنرا برعهده گیرند چرا که صیانت از آرای مردم برعهده شماست.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: این دوره نسبت به ادوار گذشته با تغییراتی همراه بوده که یکی از این تغییرات داشتن یکی از پنج مدرک هویتی شامل گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه و پایان خدمت جهت شناسایی رای دهندگان است که باید در اختیار داشته باشند تا بتوانند رای دهند.

نشست آموزشی کاربران شعب اخذ رأی یکشنبه شب در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

شهرستانهای دماوند و فیروزکوه یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

شهرستان دماوند که یکی از شهرستان های شرق استان تهران می باشد در ۴۵ کیلومتری پایتخت واقع شده و جزو مناطق خوش آب و هوا محسوب می شود. این شهرستان با وسعت دوهزار کیلومترمربع از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان سمنان، از شرق و شمال شرق به شهرستان فیروزکوه، از غرب به تهران، از شمال غربی به شهرستان شمیرانات و از جنوب غربی به شهرستان پاکدشت مرتبط است و سومین شهرستان استان تهران در بحث وسعت جغرافیایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha