۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85391306
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آمادگی ایرنا ایلام برای معرفی نامزدهای تائید صلاحیت شده مجلس

ایلام - ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام در راستای شفاف‌سازی و اعلام برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی، از کاندیداهای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برای معرفی برنامه‌هایشان دعوت به عمل می‌آورد.

این اقدام خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای عدالت رسانه‌ای و امکان استفاده برابر نامزدهای تائید صلاحیت شده از ظرفیت رسانه انجام شده و تریبون رسمی ایرنا در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد تا برنامه های خود را بدون واسطه و مستقیم در چارچوب قوانین مربوطه به اطلاع مردم برسانند.

ایرنا علاوه بر انتشار برنامه‌های نامزدهای تائید صلاحیت شده در خروجی خبرگزاری، تولیدات چند رسانه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی نیز باز نشر می‌دهد.

نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان ایلام در صورت تمایل، می توانند مراتب آمادگی خود را با شماره همراه ۰۹۰۳۶۷۱۹۶۶۹ یا شماره‌های تلفن ثابت ۳۳۳۳۲۲۶۷ ۰۸۴ و ۳۳۳۳۲۲۶۶ ۰۸۴ اعلام کنند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام به آدرس بلوار مدرس، جنب پزشکی قانونی آماده میزبانی از نامزدهای تائید صلاحیت شده است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه دهلران و ایلام و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام(شمال استان) دارای۲ کرسی و حوزه انتخابات دهلران(جنوب استان) دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha