مدیران استان مرکزی که در ستادهای انتخاباتی حضور یابند عزل می‌شوند

اراک - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مدیران و روسای ادارات این استان که در هر ستاد انتخاباتی حضور پیدا کنند، در همان روز عزل می‌شوند.

به گزارش ایرنا، بهنام نظری روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی در سالن غدیر استانداری این استان در اراک، افزود: انتخابات کشور در طول ۴۵ سال گذشته به بهترین شکل ممکن برگزار شده و در ۱۱ اسفندماه امسال نیز باید به بهترین شکل برگزار شود.

وی بیان کرد: فرآیند انتخابات از زمانیکه در استان مرکزی شروع شده، تاکنون با همکاری و همدلی خوبی همراه بوده و این مسیر باید تا بعد از انتخابات نیز ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: همه افراد چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب را در بحث انتخابات مد نظر قرار داده‌اند و این مهم باید همچنان مورد توجه جدی قرار گیرد.

نظری اظهار کرد: اهمیت یک صندوق در دور افتاده‌ترین نقاط، به اندازه سایر صندوق‌های رای است و باید تمهیدات لازم رای‌گیری در شرایط اقیلمی در نظر گرفته شود.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی اضافه کرد: همه تلاش‌ها باید در فرصت باقی مانده تا انتخابات برای گسترش حضور مردم در آزمون سیاسی پیش‌رو به کار گرفته شود.

نظری تصریح کرد: اعتمادسازی و امیدآفرینی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: سلامت انتخابات برعهده مجریان است و افرادی که به این مهم توجه نکنند، از مسیر ولایت خارج شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: تمهیدات قانونی تبلیغات باید برای همه نامزدها رعایت شود.

نظری اظهار کرد: هیچ‌ مماشاتی با نامزدهای انتخاباتی در بحث تبلیغات وجود ندارد و در این راستا با جدیت ورود می‌شود و همه مکلفند قانون را رعایت کنند و تخلفات تبلیغاتی باید مستندسازی شود.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: دست‌اندرکاران انتخاباتی، این آزمون را مانند سنوات قبل با تعهد و قدرت برگزار کنند تا موجب رضایتمندی مردم باشد.

نظری گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه، لیلةالقدر نظام است و همه بدانند شرایط بسیار حساسی در پیش است.

وی با بیان اینکه، همه شعب‌ها در روز رای‌گیری، راس ساعت کار خود را انجام دهند، بیان کرد: اطلس امنیتی انتخاباتی توسط فرمانداران این استان تهیه شده است.

استان مرکزی مهیا برای برگزاری آزمون سیاسی ۱۱ اسفندماه است

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی هم در این نشست گفت: این استان مهیا برای برگزاری آزمون سیاسی ۱۱ اسفندماه است و مشکل خاصی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک آبادی افزود: انتخابات در حال وارد شدن به مرحله عملیاتی و اجرا شده است و تاکنون تعامل و همدلی خوبی در استان وجود داشته و انتظار است این روند تا پایان برگزاری انتخابات ادامه یابد.

وی بیان کرد: وضعیت انتخابات باید شعبه به شعبه رصد شود و در روز انتخابات مجریان فقط دغدغه اجرا و ناظرین دغدغه نظارت داشته باشند.

یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رای در استان مرکزی آرای مردم را در ۱۱ اسفندماه جمع‌آوری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha