۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۵۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85391157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در کردستان برگزار می‌شود

سنندج- ایرنا- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در حوزه جوانان به مناسبت"هفته جوان" در شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، مجید آوج شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ۱۱ شعبان(دوم اسفندماه) سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان اظهار کرد: با اعلام وزارت ورزش و جوانان هفته جوان امسال به دلیل همزمانی با ایام انتخابات از ۳۰ بهمن آغاز می شود و تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هرساله به مناسبت گرامیداشت این ایام از سوی معاونت امور جوانان دستگاه ورزش و جوانان کردستان ویژه برنامه هایی در مرکز استان و دیگر شهرستان ها برگزار می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: شعار هفته جوان امسال «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» عنوان شده و در این راستا اجرای برنامه های فرهنگی نیز پیش‌بینی شده است.

آوج به برگزاری جشنواره های ویژه جوانان کردستانی در این هفته اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته جوان و با انتشار فراخوان عمومی در سراسر استان جشنواره جوان شایسته تحت عنوان "جوانان برتر ایران زمین" ویژه جوانان کردستانی و با هدف معرفی جوانان موفق استان و شناسایی توانایی ها و استعدادهای برتر آنها در حوزه های مختلف برگزار خواهد شد.

۸۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در کردستان برگزار می‌شود


وی به برگزاری همایش «طرحی برای فردای بهتر ، افق روشن کردستان» با حضور دکتر محمود انوشه از سخنرانان برتر کشور اشاره کرد و افزود: از مهمترین اهداف برگزاری این همایش ایجاد روحیه امیدواری و خودباوری در میان جوانان بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان همچنین به برگزاری ویژه مراسم هفته جوان در شهرستانها، برگزاری دوره های تخصصی و کلاس های مهارت آفرینی در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان، برگزاری نشست‌های گفت و شنود جوانان با مسئولین، برپایی ایستگاه صلواتی، برنامه های نشاط اجتماعی، برگزاری کارگاه هایی در راستای آموزش مهارت های زندگی و آموزش های قبل از ازدواج ویژه جوانان و ارائه خدمات مشاوره رایگان با حضور کارشناسان مشاوره ویژه جوانان به مهمترین فعالیت های در نظر گرفته شده در این ایام اشاره کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha