برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در چهار حوزه انتخابیه

همدان- ایرنا- رئیس مرکز فناوری اطلاعات و هوشمندسازی وزارت کشور از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در یازدهم اسفند ماه در چهار حوزه انتخابیه رشت-خمام،آبادان، قم و ملایر خبر داد و گفت: ملایر یکی از چهار شهر پایلوت برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک است که اقدامات انجام شده در این شهر فراتر از انتظار و توقع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «امیر شجاعان» روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه ملایر افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک اندیشیده است.

وی بیان کرد: همکاری همه جانبه مجموعه استان همدان و شهرستان ملایر در برداشتن گام‌های اصولی در روند اجرایی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه ملایر قابل تقدیر است و اقدامات فراتر از حد انتظار ما است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و هوشمندسازی وزارت کشور ادامه داد: برای نخستین بار انتخابات‌ تحت نظارت شورای نگهبان بناست در برخی حوزه های انتخابیه در کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و این تجربه جدید به نام ملایر ثبت خواهد شد.

شجاعان اظهار داشت: تا پایان روند اجرایی انتخابات گام به گام همراهی مستمر و دائمی را با مجریان برگزاری انتخابات در ملایر خواهیم داشت و برگزاری مانورهای متعدد تمرینی خیال همه ما را از اجرای درست کار آسوده می‌کند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات شورای محترم نگهبان نیز گفت: باید نهایت دقت برای اجرای روند رای‌گیری انجام شود و سلامت انتخابات همانند تمام ادوار گذشته به بهترین شکل صورت پذیرد.

جلالی تاکید کرد: رصدها و نظارت‌ها باید تا آخرین مرحله به دقت کامل صورت گیرد و هیچ نکته‌ای مغفول نماند، این یک فرصت استثنایی است که حوزه انتخابیه ملایر در کنار سه حوزه دیگر یک تجربه جدید و اثربخش را برای کل کشور ثبت و ضبط کتد.

وی ادامه داد: شورای نگهبان با احتیاط این امر را در دستور کار قرار داده و روز انتخابات نیز تعداد کثیری از تیم‌های نظارت نامحسوس در حوزه‌های انتخابیه الکترونیک به نظارت مضاعف مشغول خواهند بود.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز ضمن ارائه گزارش از روند برگزاری انتخابات در ملایر بر اساس گام‌های مورد نظر وزارت کشور و استانداری همدان گفت: انتخاب ملایر آمادگی لازم را برای اجرای انتخابات تمام الکترونیک دارد.

«سلمان اسماعیلی» ضمن تقدیر از مجموعه وزارت کشور، ستاد انتخابات و مجموعه مدیریت استان، گفت: این دوره با استقبال بسیار خوبی در تعداد ثبت نام‌ها و کاندیداها داشتیم که ما را برای برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری دلگرم می‌کند.

وی بیان کرد: در طول این مدت تمام مجموعه انتخابات در شهرستان ملایر و استان با تمام توان پای کار بودند تا روند کار برگزاری این رخداد مهم به بهترین شکل پیش برود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha