«دستورالعمل ظرفیت مجاز پیمانکاران برای شرکت در مناقصه، ارزیابی کیفی و ارجاع کار» ابلاغ شد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور «دستورالعمل ظرفیت مجاز پیمانکاران برای شرکت در مناقصه، ارزیابی کیفی و ارجاع کار» را در قالب بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، مهندسان مشاور و پیمانکاران ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه، «دستورالعمل ظرفیت مجاز پیمانکاران برای شرکت در مناقصه، ارزیابی کیفی و ارجاع کار» در قالب بخشنامه‌ای از سوی «داود منظور»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به دستگاه‌های اجرایی، مهندسان مشاور و پیمانکاران ابلاغ شد.

این بخشنامه از نوع ضوابط مالی و قراردادی اجباری (لازم‌الاجرا) بوده و در پایگاه اطلاع‌رسانی نظام فنی و اجرایی کشور منتشر شده است.

در مقدمه این بخشنامه آمده است: «به استناد بند (پ) ماده ۴ و بند (پ) ماده ۲۳ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات و بند (ب) ماده ۱۲ آیین‌نامه اجرایی بند (الف) ماده ۲۶ قانون برگزاری مناقصات و آیین‌نامه اجرایی ماده ۳۴ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، موضوع مصوبه شماره ۲۵۲۵۴ت/۵۷۶۹۷ ه به تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ هیئت محترم وزیران، نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور، محاسبه ظرفیت مجاز پیمانکاران در فرایند ارجاع کار (ارزیابی کیفی، دعوت به مناقصه و ترک تشریفات مناقصه) توسط دستگاه‌های اجرایی به صورت اعلام‌شده در این بخشنامه است.»
این بخشنامه جایگزین بخشنامه شماره ۳۰۵۹۳/۹۲ ره به تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۰۵شده و از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ لازم‌الاجراست.

برای مشاهده این بخشنامه اینجا را مشاهده کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha