مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام و کمک به حل مشکلات می‌شود

زنجان- ایرنا - استاندار زنجان گفت: شرکت اقشار مختلف مردم در انتخابات اسفند سال جاری اهمیت بسزایی دارد چرا که مشارکت بالا موجب اقتدار نظام و حل بسیاری از مشکلات می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز یکشنبه در هفتمین جلسه همفکری و هم افزایی فعالان جهاد تبیین و جبهه انقلاب افزود: دشمن با توطئه های مختلف سعی در اثبات و پیشبرد اهداف خود را در کشور ما دارد.

وی اظهار داشت: اگر تصویر بزرگی از اتفاقات کشور را در ۲۰۰ سال گذشته داشته باشیم و اتفاقات بعد از انقلاب اسلامی را نیز در نظر بگیریم دید بهتری خواهیم داشت و راحت تر می توان به شبهات پاسخ داد.

افشارچی به دوران ملی شدن صنعت نفت و مقابله مرحوم مصدق با کودتا برای جلوگیری از تسلط دشمن به منابع ایران اشاره کرد و گفت: مبارزات مردم با نظام سلطه از سال ۴۲ قوت گرفت و تا دوران پیروزی انقلاب ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: از زمان شهادت امیرکبیر تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، جنگ برای استقلال خود را به انحای گوناگون نظیر حمله متفقین، نهضت ملی شدن نفت و غیره را تجربه کردند.

به گفته استاندار زنجان، انقلاب اسلامی نه تنها موجب شد ملت ایران به اهداف خود دست یابد، بلکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاکمیت تمام قد در مقابل اجنبی و نظام سلطه ایستاد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سمت تمدن سازی حرکت کردیم اظهار داشت: در طول ۴۵ سال اخیر به رغم تحریم ها و توطئه های دشمنان برای دولت سازی و تمدن سازی پیش می رویم.

این مسوول بابیان اینکه سیستم دموکراسی یا مردم سالاری در کشور به صورت متکثر شکل گرفته است، گفت: نامزدها و افراد دارای صلاحیت با انتخاب و صلاحدید خود تصمیم به شرکت یا شرکت نکردن در انتخابات می گیرند.

وی تاکید کرد: هیچ کشوری اجازه نمی دهد کسی که به قانون اساسی معتقد نیست پای کار بیاید.

افشارچی بااشاره به اینکه رای به افراد دارای صلاحیت، بسیار مهم و اثرگذار است، افزود: بالا بودن مشارکت مردمی نیز موجب کاهش فشارها می‌شود و با تحقق این مهم از پیچ تحریم ها عبور می‌کنیم.

استاندار زنجان به فرامین رهبری مبنی بر اینکه سایه جنگ را حضور مردم از سر کشور برداشته است، یادآور شد: مسئولان با مردم صادق باشند چرا که آنان حق و باطل را به خوبی تشخیص می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha