۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85390710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار البرز بر دانش محوری در فعالیت های مدیریتی استان

کرج - ایرنا - استاندار البرز بر دانش محوری در تمام تصمیم گیری ها ، اجرای طرح ها و برنامه های مدیران استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در نشست با فرماندهان بسیج ادارات استان البرز، افزود: بر این اساس بسیجیان به ویژه در ادارات و دستگاه ها، بازوان توانمندی برای اجرای اهداف و برنامه ها هستند چراکه خود را داوطلبانه در مسیر خدمت قرار می دهند.

وی ادامه داد: باید بر روی موضوعات، متمرکز شویم و با برنامه ریزی دقیق نسبت به جبران کمبودها اقدام کنیم.
عبداللهی گفت: ما می توانیم با تکیه بر نیروهای خدوم و باانگیزه با روحیه بسیجی و جهادی سرعت توسعه و آبادانی استان را افزایش دهیم.
وی افزود: گاهی از جایگاه و توانمندی های خود به عنوان یک مدیر آگاه نیستیم ولی باید تصمیم ساز، خط شکن و عملیاتی باشیم و به جای اینکه دائم مطالبه گر باشیم، خود را مسئول تحقق برنامه ها بدانیم.
عبداللهی، به روند فعالیت ها و تحقق اهداف و برنامه های استان اشاره کرد و گفت: در راستای تقویت زیرساخت ها و سرانه ها به موفقیت های ارزشمندی دست یافته ایم که ساخت ۱۰۰ مدرسه و بهره برداری از ۷۰۰ تخت بیمارستانی، گازرسانی به روستاهای صعب العبور استان، راه اندازی قطار شهری کرج و سرعت بخشی به تکمیل سایر خطوط، انتقال آب سد طالقان به شهرستان اشتهارد از جمله آنها است.
استاندار البرز گفت: این رویه با کمک فعالان بسیجی و جلب توجه خیرین تداوم و استمرار خواهد داشت.

البرز باید نمادی از اتحاد ایران اسلامی باشد
وی با اشاره به انتخابات پیش رو، اضافه کرد: البرز به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی ) ایران کوچک لقب گرفته بنابراین در انتخابات پیش رو باید نمودی از همبستگی و اتحاد ایران اسلامی را در این استان به رخ جهانیان بکشیم.
استاندار افزود: نقد و اختلاف نظر ها وجود دارند ولی هیچ کس با اصل نظام و آرمان های ۲۵۰ هزار شهید و یک میلیون ایثارگر، مخالفتی ندارد چراکه این جان ها و خون ها را برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی داده ایم و ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.
عبداللهی گفت: باید فرمان رهبری معظم انقلاب را لبیک بگوییم و خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم، امن و رقابتی وقف کنیم و جشن و حماسه حضور را در استان البرز برپا کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha