اقتدار ملی مهمترین اثر مشارکت پرشور انتخاباتی است/ دیدار با مردم وظیفه مسوولان

ارومیه- ایرنا- نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال گفت: اقتدار ملی مهمترین اثر این مشارکت است که منافعی عظیم برای ایران اسلامی و ملت عزتمند ایران دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: اقتدار ملی ایران اسلامی بیش از همه چیز، به حضور مردمی اتکا دارد و مردم همواره رکن مهم قدرت جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

وی اضافه کرد: حتی کسانی هم که در مورد مشارکت در انتخابات دچار تردید هستند، به لحاظ هزینه و فایده به این نتیجه خواهند رسید که فایده آنان در مشارکت پرشور انتخاباتی است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان در راستای اصل ولایت فقیه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت ایران است، اظهار کرد: خبرگان وظیفه دارند تا علاوه بر تعیین رهبری، شرایط استمرار رهبری را نیز بررسی کنند.

نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی از فعالیت هفت کمیسیون در این مجلس خبر داد و گفت: وظیفه یکی از کمیسیون ها این است که نظارت بر شرایط استمرار رهبری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به تفویض برخی وظایف رهبری از سوی رهبر معظم انقلاب به مجلس خبرگان در سال های گذشته افزود: راه اندازی هیات اندیشه‌ورز که وظیفه سنجش مساله عدالت و دینداری در زمان قبل و بعد از انقلاب را داشته از جمله این امور بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین در مجلس خبرگان رهبری در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب ارزیابی عملکرد قوه قضاییه نیز به هیات اندیشه‌ورز مجلس خبرگان تفویض شد.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به وظایف ملی در مجلس خبرگان رهبری همواره حضور مستمری در آذربایجان غربی نیز داشته است، اظهار کرد: مهمترین مساله‌ای که به واسطه‌ حضورم در استان و دیدار چهره‌به‌چهره متوجه شدم این بود که باید گوش شنوایی برای شنیدن حرفهای مردم داشته باشیم و آنان را تکریم کنیم؛ مردم باید احساس کنند که ما خادم آنان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده دوره چهارم و پنجم مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بود که برای رقابت در دور ششم این مجلس نیز داوطلب شده است.

ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کنار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.

آذربایجان غربی سه کرسی در این مجلس دارد و در این دوره، چهار داوطلب برای حضور در این سه کرسی با هم رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha