۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85390532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: انتخاب درست، ریل گذاری برای پیشرفت کشور است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به ویژگی‌های یک مجلس قوی گفت: اگر بتوانیم در انتخاب خود یک نخبه واجد شرایط با تراز انقلاب اسلامی به مجلس بفرستیم در واقع برای پیشرفت‌های بعدی کشور ریل گذاری کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران ، علیرضا فخاری روز یکشنبه در نشست صمیمی با فرزندان رای اولی شهدا درخصوص اهمیت رای دادن و مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: دشمنان انقلاب در شبکه‌های اجتماعی تحت اختیار خود با توهین، فحاشی، التماس و خواهش از مردم ما می‌خواهند رای ندهند، اینکه آنها از این طریق به چه چیزی دست می‌یابند؟ این چرایی‌ها خود جواب قاطع بر رای دادن است.

وی افزود: اکنون که دشمنان در جلوگیری از پیشرفت ایران با هم رقابت می‌کنند و حتی برخی کشورهای منطقه برای اقدامات خرابکارانه در کشورمان همدست با دشمنان انقلاب می‌شوند باید با مشارکت در انتخابات و انتخاب درست و اصلح توطئه آنها را خنثی کنیم.

شهادت به حرف نیست به اراده و هویت است/به برکت جانفشانی شهدا امروز در اوج هستیم

فخاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه فرزندان شهدا در ایران اسلامی تاکید کرد: شهید به رقم جایگاه معنوی خود مسلط به محیط، گفتار و رفتار ما است.

وی در ادامه جایگاه امروز انقلاب اسلامی را ثمره رشادت‌های شهدا دانست و گفت: در آن روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب دشمن گویا تاکتیکی در نظر گرفته بود که درصورت پیروزی انقلاب اسلامی با یورش ضد انقلاب و دمکرات‌ها به دنبال تضعیف و جدایی بخشی از ایران شود که با رشادت و جانفشانی پدران شما روبرو شدند.

فخاری به یاوه گویی برخی افراد اشاره کرد و گفت: این افراد چنان شکل اپوزیسیون به خود می‌گیرند که گویا تاکنون مسوول نبوده‌اند در حالیکه همه می‌دانیم در زمان تصدی مسوولیت شان چه مسایلی رقم خورده است، ببینید نظام جمهوری اسلامی ایران چقدر مظلوم است.

استاندار تهران خطاب به فرزندان شهدا، گفت: پدران شما با نثار جان خود برای اعتلای دین و بالابردن پرچم اسلام قدم در میدان گذاشتند، جانفشانی به حرف نیست بلکه به عمل، اراده و هویت است چگونه و با چه نیتی در میدان حاضر شدن مهم است. حتما شهدا مراقب و ناظر شما هستند و از ما انتظار دارند و حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.

وی تاکید کرد: دشمن از موشک‌های ما شاید کمی هراس داشته باشد اما ترس اصلی آنها از اعتقاد راستین دینداری ملت ایران است، نیروی بازدارندگی ایران مردمی با اعتقادات راسخ است که برای ترویج آن تلاش و تبلیغ می‌کنند.

استاندار تهران ادامه داد: یک روزی جنگ با سرو صدا و هیاهوی جنگنده‌ها و فرو ریختن بمب‌ها بود اما امروز جنگ نرم و ترکیبی را تجربه کردیم تلاش دشمن در هدف قرار دادن ارزش‌های اعتقادی است این نبرد سخت است، دشمن با اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف در فضای مجازی سلیقه جوانان و نوجوانان را شناسایی و بدنبال انحراف و از بین بردن اعتقادات این قشر است.

فخاری با اشاره به جایگاه آمریکا در جهان افزود: آمریکا یک کشور بی ریشه است که با نابود کردن سرخ پوستان و استفاده از فناوری کشورهای دیگر برای خود هیاهوی کاذب ساخت اما از خود چیزی ندارد.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی از خودش چیزهای جدیدی در جهان صادر کرده و در پردازش ذهن جوانان گستره بی پایان در جهان شکل داده به گونه‌ای که کشورهای خارجی در دانشگاه‌هایشان فقط چند رشته خاص را برای ایرانیان قابل انتخاب می‌گذارند چون از پردازش ذهن جوان ایرانی مطلع و هراسناک هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha