۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85390383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین سایت اینترنت نسل پنجم در بوکان راه اندازی شد 

مهاباد- ایرنا- فرماندار بوکان گفت: اولین سایت اینترنت نسل پنجم امسال به منظور ارتقای خدمات اینترنتی در این شهرستان نصب و راه اندازی شد.

خشایار صنعتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال پیگیری های انجام شده از طریق ادارات کل مخابرات و حمایت استاندار آذربایجان غربی، این سایت آماده ارائه خدمات شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به آمادگی شهرستان جهت نصب و راه اندازی سایت های نسل پنجم بعدی در صورت تأمین تجهیزات تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده، تعداد این سایت ها در شهرستان به چهار مورد افزایش می یابد.

فرماندار بوکان اظهار کرد: اینترنت به عنوان یکی از شاخصه های مهم و تاثیر گذار در بالندگی و رشد جامعه می‌تواند بستری برای افزایش بهره‌وری در حوزه‌های دانشگاهی، علمی، اداری، سرمایه گذاری و صنعتی باشد.

صنعتی بیان کرد: نیاز به سرعت های بالاتر در اتصال به اینترنت همواره یکی از نیازهای اساسی نخبگان بوکانی و سرمایه گذاران موفق شهرستان بوده است که بعد از نسل چهارم و نسل چهارو نیم، بالاترین و پر سرعت ترین تکنولوژی همراه در سطح کشور، نسل پنجم است.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه اینترنت در بوکان گفت: در سالیان گذشته زیرساخت‌های این عرصه متناسب با نیازها نبوده و خوشبختانه این مهم در بوکان وارد فاز ارتقایی شده است.

وی افزود: شتاب توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی با ارایه سرویس نسل پنجم به دلیل سرعت و امنیت بالا یکی از نکات مهمی است که در این پروژه اهمیت دارد و با پیگیری های به عمل آمده به خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha