۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85390344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزبانی ایرنا لرستان از نامزدهای انتخابات

۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبر: 85390344
میزبانی ایرنا لرستان از نامزدهای انتخابات

خرم آباد - ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در نظر دارد با توجه به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تریبون خود را با رعایت عدالت و در شرایط مساوی در اختیار تمامی کاندیداها قرار دهد تا برنامه های خود در سطح ملی و استانی را به صورت رایگان ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، تمامی کاندیداها از هر طیف و جناحی می توانند در دفاتر ایرنا حضور یافته و به تشریح برنامه های خود بپردازند و محتوای گفتگوها در قالب خبر مکتوب و فیلم برای عموم مردم انتشار خواهد یافت.

این سیاست رسانه ای گفتگوی شفاف و صریح با کاندیداها در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات است همچنین بی شک با توجه به حجم مخاطبان ایرنا، در ارتقای آگاهی مردم و افزایش قدرت تصمیم گیری درست در خصوص انتخاب اصلح تاثیر بسزایی خواهد داشت.

خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان نیز در راستای این رسالت رسانه ای و اطلاع رسانی شفاف، آمادگی میزبانی از نامزدهای انتخاباتی را دارد و شرایط را برای حضور تمامی نامزدها در دفتر خرم آباد واقع در خیابان ولیعصر و دفتر بروجرد واقع در خیابان یابان مدرس تقاطع رجایی فراهم کرده است.

نامزدهایی که مایل به استفاده از فرصت فراهم شده از سوی ایرنا برای شفاف سازی نسبت به برنامه های خود هستند می‌توانند روزانه از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره تلفن ۰۶۶۳۳۲۲۰۸۰۸ و ۰۶۶۳۳۲۲۰۸۰۷ دفتر خرم آباد و ۰۶۶۴۲۵۳۰۷۱۲ دفتر بروجرد تماس حاصل نمایند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha