محمدنبی: مرکز ملی فوتبال را به بهترین امکانات مجهز می‌کنیم

تهران- ایرنا- نایب رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: مرکز ملی فوتبال را به بهترین امکانات مجهز می‌کنیم تا تیم‌های ملی بتوانند آسوده خاطر تمرینات و اردوهای خود را برگزار کنند.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، مهدی تاج رئیس و مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در کمپ تیم های ملی از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کردند.

نبی درباره بازدید از مرکز ملی فوتبال گفت: باتوجه به تاکید رئیس فدراسیون، قصد داریم با تامین منابع مالی مرکز ملی فوتبال ایران را به بهترین امکانات مجهز کرده تا تیم‌های ملی بتوانند آسوده خاطر تمرینات و اردوهای خود را برگزار کنند و شاهد موفقیت‌های تیم‌ها باشیم. از همین‌رو با بررسی و بازدید میدانی که از امکانات مرکز ملی داشتیم، نکات مختلفی را به هر یک از مسئولین بخش‌های مربوطه اعلام کردیم تا با رفع آن شاهد شرایط بهتر و مناسب‌تری از لحاظ زیر ساختی باشیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: یکی از برنامه‌های مهم فدراسیون فوتبال پوشش و تجهیز مرکز ملی فوتبال به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات بود که این امر اتفاق افتاد و با رفع برخی موارد، سعی بر ایجاد روند بهتر در بهبود زیر ساخت‌ها و تجهیزات داریم.

در حاشیه این بازدید، تاج به همراه محمدنبی در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان حضور یافته و دقایقی با کادر فنی و بازیکنان گفت‌وگو کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha