حاتمی: قطر حریفی جدی است / هند را نباید دست‌کم گرفت

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ملی در پنجره انتخابی کاپ آسیا ۲ دیدار برابر قطر و هند دارد که نباید آنها را دست کم بگیرد. قطر حریفی جدی است و هند نیز نسبت به گذشته متفاوت ظاهر شده است.

به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی بسکتبال ایران با هدایت هاکان دمیر از ۲۵ بهمن آغاز شده و ملی‌پوشان کشورمان خود را آماده حضور در پنجره‌ اول انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ می‌کنند. آسمان‌خراش‌های ایرانی در روزهای ۴ و ۷ اسفندماه سال جاری در پنجره‌ نخست انتخابی کاپ آسیا باید به مصاف قطر و هند بروند. نخستین دیدار در تهران و در تالار زنده یاد محمود مشحون برگزار می‌شود و تیم ملی به سرعت راهی هند می‌شود تا در دیدار دوم به مصاف میزبان خود در دهلی‌نو برود.

مهران حاتمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: این نکته را باید مد نظر داشت که بسکتبال آسیا مدت‌هاست رشد صعودی داشته و به سرعت در حال پیشرفت است. تیم ملی بسکتبال ایران با ۲ تیم قطر و هند بازی دارد که بدون شک نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

وی افزود: قطر حریفی جدی است و هند هم نشان داده در مسیر پیشرفت قرار دارد. آنها در بسکتبال نامی نداشتند اما این روزها متفاوت ظاهر شده و نباید آنها را دست کم گرفت.

حاتمی همچنین در خصوص لیگ برتر نیز گفت: لیگ امسال از همان ابتدا با شرایط کیفی مناسبی آغاز شد و همان‌طور که قبلا هم گفته بودم هیچ تیمی در حاشیه امنیت نبوده و نیست. شرایط به گونه‌ای است که از الان نمی‌توان تیمی را قهرمان لیگ امسال دانست و باید دید در پایان چه خواهد شد.

وی در خصوص بازیکنان خارجی حاضر در لیگ ایران نیز اظهار داشت: به عنوان یک مربی تنها به بازی بعدی فکر می‌کنم، بسکتبال دنیا روی دست بازیکنان با کیفیت می‌چرخد و بدون شک اگر بازیکنان با کیفیت در هر لیگی حضور داشته باشند باید شاهد لیگ خوبی هم بود. این حضور و کیفیت به بسکتبال ایران کمک می‌کند و اثرات آن در نهایت به این رشته باز می‌گردد.

حاتمی: قطر حریفی جدی است / هند را نباید دست‌کم گرفت

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص برگزاری رقابت‌های آل‌استار در ایران بعد از ۷۷سال گفت: برگزاری چنین رقابت‌هایی تحت هر عنوان خوب است. هر چه رویدادهای ورزشی و مسابقات بیشتری برگزار شود آن رشته بیشتر دیده می‌شود و رسانه‌ها هم توجه بیشتری به آن خواهند داشت ضمن آنکه بازیکنان جوان هم از آن بهره می‌برند و دیده می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha