معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:توزیع گوشت تنظیم بازار در شهرستان‌ها عادلانه باشد

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند توزیع گوشت تنظیم بازار در استان گفت:‌ گوشت گرم و منجمد تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌های استان به‌طور عادلانه توزیع باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کاظم منزوی روز شنبه در یازدهمین ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:‌ مسوولیت توزیع گوشت گرم و منجمد تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌های این استان بر عهده فرمانداران است.

معاون استانداز چهارمحال و بختیاری:توزیع گوشت تنظیم بازار در شهرستان‌ها عادلانه باشد

وی افزود: هر کدام از فرمانداران چهارمحال و بختیاری که گوشت گرم و منجمد برای تنظیم بازار شهرستان خود نیاز ندارد باید به‌صورت مکتوب اعلام کند.

منزوی به افتتاح نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در مرکز چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه سال‌جاری اشاره و تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ۲۰۰ غرفه عرضه خواهد شد.

وی یادآور شد: درج قیمت کالاها و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی شهرکرد مورد توجه و نظارت جدی باشد.

منزوی اظهار داشت: توزیع خرما ویژه ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری از روز پنجشنبه دهم اسفندماه ‌سال‌جاری و توزیع میوه تنظیم بازار شب عید استان از روز شنبه ۲۶ اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا پایان موجودی انبارها ادامه می‌یابد.

۹۸ درصد پرونده‌های واصله به تعزیرات حکومتی تا پایان هر ماه مختومه می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ ۹۸ درصد پرونده‌های واصله به تعزیرات حکومتی استان تا پایان هر ماه مختومه می‌شود.

سعید فلاح تاکید کرد: ۲ درصد بقیه پرونده‌های واصله به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری پس از انجام تحقیق و دریافت اطلاعات تکمیلی تا دهم ماه بعدی مختومه می‌شود.

معاون استانداز چهارمحال و بختیاری:توزیع گوشت تنظیم بازار در شهرستان‌ها عادلانه باشد

رطب و خرما مشمول استاندارد اجباری است

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از امسال استاندارد رطب و خرما اجباری شده و افزایش نظارت‌ها از سوی جهاد کشاورزی و تعاون روستایی برای عرضه رطب و خرما ضروری است.

مهدی پژوهش تصریح کرد: در همین راستا کالاهای غیراستاندارد سطح بازار شناسایی و جمع‌آوری خواهد شد.

۲۵۰ تن مرغ در چهارمحال و بختیاری منجمد و ذخیره شد

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ هم‌اکنون ۲۵۰ تن مرغ در انبارهای استان منجمد و ذخیره شده است.

بهروز آل‌مؤمن تاکید کرد: تا ابتدای سال ۱۴۰۳ موجودی مرغ منجمد در انبارهای چهارمحال و بختیاری به ۴۰۰ تن افزایش می‌یابد تا با مشکل مواجه نشویم.

۵۲۰ تن میوه برای تنظیم بازار شب عید چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۵۲۰تن میوه برای تنظیم بازار شب عید این استان پیش‌بینی شده است.

محسن کریمی تاکید کرد: از این میزان ۳۲۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب‌درختی بوده که تاکنون ۳۰۰ تن پرتقال شمال و ۲۰۰ تن سیب‌درختی خریداری و در انبارها ذخیره شده است و بقیه سهمیه استان تا سه روز دیگر بارگیری و ذخیره‌سازی می‌شود.

وی افزود: برای ماه رمضان پنج تن سهمیه رطب کرمان و مضافتی بم به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است و در این زمینه با مشکل مواجه نیستیم.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha