۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85389469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن گناباد صاحب زمین شدند

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبر: 85389469
۴۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن گناباد صاحب زمین شدند

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: ۲۰۰ قطعه زمین برای احداث ۴۰۰ واحد مسکونی در سایت ۲۴۰ هکتاری نهضت ملی مسکن این شهرستان به متقاضیان واگذار شد.

رضا نصیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در سایت ۲۴۰ هکتاری گناباد چهار هزارو ۲۵۰ واحد به متقاضیان واگذار می شود، افزود: تاکنون یک هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی در سایت نهضت ملی مسکن شهرستان گناباد در قالب قرعه کشی به متقاضیان اختصاص یافته است که عملیات ساخت آنها در آینده نزدیک آغاز می شود.

وی تصریح کرد: بقیه قطعات در ۲ مرحله دیگر به افراد متقاضی واگذار خواهد شد و افرادی که زمین به آنان واگذار شده باید در سریعترین زمان ممکن نسبت به اخذ پروانه و قرارداد به شهرداری و بنیاد مسکن مراجعه و برای پی ریزی بنا اقدام کنند.

فرماندار گناباد گفت: از مجموع افزون بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ، ۱۰ هزار و ۲۸۶ نفر دارای شرایط شناخته شده و بیش از ۶ هزار نفر تاکنون تایید نهایی شدند و زمین افزون بر ۲ هزار نفر تاکنون تامین شده است.

نصیری اضافه کرد: سهمیه شهرستان گناباد برای نهضت ملی مسکن در ابتدا سه هزار و ۶۵۰ واحد بود که با پیگیری از طریق مسوولان این میزان به افزون بر هشت هزار واحد افزایش یافت که از این تعداد یک هزار واحد به طرح جوانی جمعیت و افزون بر هفت هزار واحد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا ابتدای دولت سیزدهم ۵۰ هکتار زمین به مردم شهرستان گناباد واگذار شده بود ولی در بیش از ۲ سال فعالیت این دولت تاکنون ۴۰۰ هکتار زمین برای احداث مسکن مناطق شهری و روستایی به محدوده این شهرستان الحاق شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha