طَرد شده‌ها با تراکتور علیه پرسپولیس؛ فرصت انتقام!

تهران- ایرنا- حساسترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در حالی عصر فردا بین پرسپولیس و تراکتور برگزار می‌شود که چند مهره پیشین سرخ‌پوشان پایتخت و فعلی پرشورها تبریز، فرصت خوبی برای عرض‌اندام و اثبات توانایی‌ها خود دارند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم لیگ فوتبال، از ساعت ۱۷:۱۵ فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تراکتور تبریز می‌رود.

تیم تحت هدایت پاکو خمس در شرایطی مصاف پرسپولیس می‌رود که برخی از بازیکنان این تیم سابقه بازی در سرخ‌پوشان پایتخت را در کارنامه خود دارند.

شجاع خلیل‌زاده

این مدافع ملی‌پوش بعد از جدایی از پرسپولیس سه سال در فوتبال قطر و تیم‌های الریان و الاهلی بازی کرد. وی در در تابستان امسال در شرایطی به دنبال بازگشت به فوتبال ایران بود که ابتدا گفته شد می‌خواهد به پرسپولیس باز گردد. با توجه به نحوه جدایی او، این موضوع با مخالفت شدید هواداران پرسپولیس همراه شد و در نهایت این بازیکن راهی تراکتور شد تا برای دومین بار لباس پرشورها را بر تن کند.

طَرد شده‌ها با تراکتور علیه پرسپولیس؛ فرصت انتقام!

مهدی شیری

این مدافع که مورد مغضوب هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود بعد از ۳ سال حضور در این تیم در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ وی بعد از جدایی از قرمزها راهی فولاد خوزستان شد و در ۳ تیرماه سال جاری به تراکتور پیوست. شیری که یادآور خاطرات تلخ فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ برای طرفداران پرسپولیس است این بار با لباس تراکتور باید به مصاف تیم سابق خود برود.

محمد نادری

در دی ماه سال ۱۳۹۷ مدافع تیم کوتریک بلژیک به صورت قرضی به پرسپولیس منتقل شد. بعد از یک سال حضور در این تیم از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و در اقدامی غیر منتظره به تیم رقیب یعنی استقلال پیوست.او پس از یک فصل حضور در این تیم از جمع آبی‌پوشان نیز جدا شد. نادری در تابستان سال جاری با عقد قراردادی به تبریز آمد تا بار دیگر پیراهن تراکتور را بر تن کند.

سیامک نعمتی

نعمتی سال گذشته در مقطعی از فصل در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار داشت اما تصمیم گرفت تا پایان فصل در این تیم بماند. گرچه این بازیکن در دیدار سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی موفق شد یکی از گل‌های پیروزی بخش قرمزها را وارد دروازه سپاهان کند اما این موضوع باعث نشد تا خشم یحیی نسبت به او کم شود و او تا پایان فصل در بیشتر بازی‌ها روی سکوها حضور داشت. در پایان فصل نعمتی پس از ۶ سال حضور در پرسپولیس از این تیم جدا و راهی تراکتور شد. این بازیکن در لیگ بیست و سوم یکی از مهره‌های کلیدی پاکو خمس است.

طَرد شده‌ها با تراکتور علیه پرسپولیس؛ فرصت انتقام!

مهدی عبدی

در شرایطی که پرسپولیس از ابتدای فصل در گلزنی با مشکلات زیادی مواجه بوده، این باشگاه به راحتی رضایت‌نامه مهدی عبدی را برای انتقال قرضی به تراکتور صادر کرد تا این مهاجم جوان تبدیل به مرد اول خط حمله پرشورها شود. عبدی هم‌اکنون با ۵ گل بهترین گلزن تراکتوری‌ها در لیگ بیست و سوم است و این در شرایطی‌ست که سرخ‌پوشان برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب مهاجم هستند.

گفتنی است دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه و سروش رفیعی بازیکنان کنونی پرسپولیس هم سابقه حضور در تراکتور را در کارنامه خود دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha