حضور پرشور در انتخابات، مردمی‌بودن نظام اسلامی را به دنیا مخابره می‌کند

ارومیه- ایرنا- نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، مردمی‌بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا مخابره می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ جواد مجتهد شبستری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری باشکوه انتخابات و مشارکت پرشور مردم، موجب یاس دشمنان شده و به آنان ثابت می کند که مردم همچنان حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این نظام از مردمی ترین نظام هاست.

وی اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خود را می کند تال مردم در پای صندوق های رای حضور نیابند تا به این وسیله نشان دهد نظام اسلامی فاقد عقبه و پشتوانه مردمی است.

وی ادامه داد: هر اندازه که دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای تبلیغ می کنند، مردم به همان اندازه بیشتر و پرشورتر در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی اظهار کرد: باحضور پرشور مردم در انتخابات و عزم قوی ایران اسلامی، دشمن عقب رانده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری گفت: مساله انتخابات در این دوره با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد و توطئه های دشمن برای عدم حضور مردم درپای صندوق های رای، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مردم با شرکت در انتخابات به تکلیف و وظیفه خود عمل کرده و باعث ناامیدی دشمن می شوند.

وی به تکثر کاندیداها اشاره کرد و افزود: چندین برابر کرسی های مجلس کاندیدای تایید صلاحیت شده وجود دارد و از همه سلائق کاندیدا تایید صلاحیت شده و تکثر کاندیداها از طیف های مختلف باعث می شود همه اقشارمردم کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: ولی برخی جناح ها عادتشان است که شورای نگهبان را مقصر نشان داده و بگویند کاندیدای ما تایید نشده درحالی که از تمامی سلائق و طیف ها کاندیدای تایید صلاحیت شده است و مردم می توانند فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی اضافه کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور پرشور مردم در آن اقتدار و امنیت کشور را مضاعف خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha