عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: هر رای مردم امید دشمنان را به یاس تبدیل می‌کند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم صاحبان این انقلابند که در تحقق اهداف نظام، مشارکت جدی داشته و دارند، گفت: آحاد جامعه با حضور پررنگ در این دوره از انتخابات امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کرد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر چهار مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت، آحاد مردم را برای حضور در انتخابات پیش رو دعوت کردند و وظیفه مسئولان نیز این است که همگام و همراه با مردم برای تقویت مشارکت حداکثری تلاش کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: انتخاب نماینده اصلح از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند به مجلس کارآمدتر کمک کند و مانع حضور افراد ضعیف در مجلس شود و به طور قطع مجلس قوی می تواند در حل مشکلات اقتصادی گام های جدی تری بردارد.

سلیمی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و هر رای مردم می تواند امید دشمنان را به یاس تبدیل کند، یادآورشد: مردم صاحبان این انقلابند و در تحقق اهداف انقلاب و نظام، مشارکت جدی داشته و دارند و با حضور پررنگ و بی‌نظیر خود در این دوره از انتخابات به دشمنان نشان خواهند داد که پای آرمان های خود محکم و استوار ایستاده اند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب می تواند در تقویت مشارکت اثر گذار باشد، گفت: مسئولان باید با استفاده از ظرفیت هایی موجود روند پیشرفت کشور را در مقایسه با گذشته برای مردم تبیین و گزارش کنند و این می تواند در امید بخشی جامعه تاثیر گذار باشد.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha