مشارکت در انتخابات یکی از مصادیق مبارزه با دشمن است

تهران - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: یکی از مصادیق مبارزه با دشمن مشارکت در انتخابات است، در یازدهم اسفند قلب صهیونیست‌ها را با رای خود موشک باران می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جشن تکلیف سیاسی ۱۲ هزار نفری(رای اولی‌ها) افزود: ملت ایران ملتی بالغ و هوشیار است که تمام فتنه های دشمن را ناکام گذاشته است، در تمام فتنه های این ۴۵ سال ملت همواره پای کار انقلاب خود بوده و دشمن را ناکام گذاشته است.

وی اذعان داشت: در خانواده ی بزرگ انتظامی کسی را نداریم که در انتخابات شرکت نکند و فرزندان با تاسی از والدین خود از اولین نفراتی هستند که روز یازدهم اسفند ماه پای صندوق رای حاضر می شوند.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص اهمیت و نقش اساسی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران یعنی این مردم هستند که کشور را اداره می کنند، یعنی حضور آگاهانه آنان در تمام صحنه ها و مشارکت آنان در همه‌ی کارهای کشور تعیین کننده است.

ادیانی در ادامه با اشاره به دوران تیره و تار حکومت ستم شاهی تاکید کرد: قبل از انقلاب چیزی به اسم انتخاب و انتخابات نداشتیم قبل از انقلاب کسی صندوق رای را نمی‌شناخت و ما تصور این را هم نداشتیم که بتوانیم در امورات کشور با انتخاب خود نقش ایفا کنیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی همه ایرانیان حق رای دارند و کسی نمی تواند این حق را از آنان سلب کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم باید بدانند که دشمن، دشمنی اش پیچیده شده است و از ابزار و شیوه های پیچیده ای در جنگ ترکیبی شناختی خود استفاده می کند و ما نیز باید شناخت و آگاهی و بصیرت خود را برای پیروزی در میدان این جنگ بزرگ ارتقاء دهیم.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور تاکید کرد: امروز اگر آمریکا هم دست از سر ما بر دارد ما او را رها نخواهیم کرد و تا آنها را به زباله دان تاریخ نفرستیم میدان نبرد را ترک نخواهیم کرد، تا زمانی که در جنگ با مستکبران عالم هستیم همه انتخابات ها حساس است تا زمانی که دیگر دشمنی باقی نمانده باشد و پرچم توحید بر قلل بلند جهان برافراشته باشد.

حجت الاسلام ادیانی به رای اولی ها سفارش کرد: شما باید همه ی دوستانتان را با خود پای صندوق رای بیاورید و قرار دوستانه شما در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه پای صندوق های رای باشد، من امروز به این جشن بزرگ تکلیف سیاسی نیامده ام که بگویم بیاییم رای بدهیم! آمده ام بگویم دیگران را بیاورید تا رای بدهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان بیان داشت: ان شاءالله مردم ایران روز ۱۱ اسفند ماه با حضوری آگاهانه در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را باذن الله خلق خواهند کرد، حماسه ای که موجب شادی دوستان و خشم و عصبانیت دشمنان خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha