۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85389132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاعران برگزیده سراسر کشور در جایزه ادبی مادرانه معرفی شدند

اصفهان- ایرنا- ۱۲ شاعر برگزیده سراسر کشور که بهترین سروده‌ها را به دبیرخانه سومین جایزه ادبی مادرانه ارسال کرده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند و جوایز خود را دریافت کردند.

دبیر سومین جایزه ادبی مادرانه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اصفهان، با اشاره به برگزاری سومین جایزه ادبی مادرانه، افزود: این دوره از جایزه ادبی مادرانه با نام مقدس حضرت «شهربانو» (س)، مادر گرامی حضرت امام سجاد (ع) و همسر حضرت امام حسین (ع) برگزار شد و شُعرای سراسر کشور، آثار خود را در رثای این بانوی گرانقدر برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

محمدرضا کاکائی با بیان اینکه آیین اختتامیه سومین جایزه ادبی مادرانه همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام سجاد (ع) برگزار شد، افزود: بر اساس آرای هیات داوران، «محمدرضا مسعودی» از اصفهان، «آرش پورعلی‌زاده» از رشت، «آذین قانع» از اصفهان، «فائزه زرافشان» از یزد، «پروانه موجودی» از اصفهان، «شهاب مهری» از تهران، «اطهره رضایی» از اصفهان و «رضا آقاحسینی» از دهاقان به عنوان شاعران برگزیده این جایزه ادبی انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین هیات داوران این دوره از جایزه ادبی مادرانه، «ریحانه وطن‌خواه»، «زهرا صرامی»، «هاجر جعفرزاده»، «الهام عمومی» و «طاها امینی» را به عنوان شاعران شایسته تقدیر اعلام و از آنان تجلیل کرد.

دبیر سومین جایزه ادبی مادرانه گفت: پس از انتشار فراخوان این دوره از جایزه ادبی مادرانه، ۱۸۷ شاعر از ۲۴ استان کشور، ۳۱۴ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کردند که در نهایت، پس از داوری‌های مقدماتی و نهایی، آثار برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری چهارمین دوره جایزه ادبی مادرانه در سال آینده، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای دوره آینده جایزه ادبی مادرانه در نظر گرفته شده و بر اساس این برنامه‌ریزی‌ها، دوره چهارم جایزه ادبی مادرانه با نام مقدس حضرت «نجمه خاتون»، مادر گرامی حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha