محمدی: حضور در تورنمنت‌های خارجی را در دستور کار داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: برنامه‌ اصلی ما حضور در قهرمانی آسیا و جهان در سال آینده است و در این مسیر حضور در رقابت‌های بین المللی را در دستور کار خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، غلامرضا محمدی روز شنبه در گفت‌وگویی پس از برگزاری مسابقات بین‌المللی شهیدان علی‌پناه اظهار داشت: برگزاری رقابت‌های کشوری، بین‌المللی و اردوهای تیم‌های ملی در استان‌ها می‌تواند به کشتی کشور کمک زیادی کند. برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام شهیدان علی‌پناه به لحاظ کمی و کیفی در سطح خوبی برگزار شد. پس از مسابقات قهرمانی کشور این رقابت‌ها که انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد، برای ما حائز اهمیت بود و به جز ابراهیم خواری، علی خرمدل، محمدرضا شاکری و امیررضا معصومی سایر مدعیان و کشتی گیرانی که مجوز داشتند در این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: به لحاظ فنی سطح این رقابت‌ها خوب بود و کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار که حتی به رده سنی جوانان نرسیده بودند، حضور داشتند که قطعا می‌توانند در آینده، پشتوانه‌های خوبی برای کشتی باشد.

وی به برنامه‌های پیش روی تیم کشتی آزاد جوانان نیز اشاره کرد و ادامه داد: حضور در رقابت‌های بین‌المللی خارجی را در دستور کار داریم و حمایت تمام قد فدراسیون از رده‌های سنی پایه به طور قطع به کشتی ما کمک می‌کند و در آینده بیشتر از این کشتی‌گیران خواهیم شنید.

دارنده نشان نقره و برنز جهان یادآور شد: اردوی سوم ما طی روزهای ۲ تا ۱۲ اسفند ماه در سمنان برگزار می‌شود و برنامه‌های اصلی ما برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در سال آینده آغاز خواهد شد.

پیکارهای کشتی قهرمانی جوانان جهان روزهای ۱۲ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲ تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۴) در پونته ودرا اسپانیا برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha