رهاورد دولت سیزدهم برای ورزش مرودشت/بهره برداری بیش از ۲۵ پروژه ورزشی

شیراز-ایرنا-فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: از ابتدای کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از ٢۵ پروژه عمرانی در حوزه ورزش توسط دولت در شهرستان مرودشت احداث و به بهره برداری رسیده است.

اسماعیل خوشبخت شنبه در این باره به ایرنا گفت: بهره برداری از بیش از ۵٠ پروژه عمرانی حوزه ورزش و کسب بیش از هزار و ۵۰ عنوان قهرمانی بین المللی و ملی دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی برای اهالی شهرستان مرودشت طی چند دهه گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، تلاش و مجاهدت بسیاری در راستای ارتقای زیرساخت های حوزه ورزش و جوانان صورت گرفته است گفت: احداث و بهره برداری از ٢١ زمین چمن بزرگ و کوچک، ٢٢ سالن ورزشی، دو خوابگاه بزرگ ورزشی وکسب بیش از ۵٠ عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی و بیش از هزار عنوان قهرمانی مسابقات ملی گواه روشنی برای این ادعا است.

او با اشاره به این‌که با آغاز به کار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، شاهد توجه جدی به ارتقای زیرساخت های عمومی به ویژه در حوزه ورزش و پیشرفت های چشمگیر در این حوزه بوده ایم گفت: طی دو سال گذشته بیش از ٢۵ پروژه عمرانی در حوزه ورزش توسط دولت در شهرستان مرودشت احداث و به بهره برداری رسیده است که در مقایسه با گذشته نشان از اهتمام جدی دولت و مدیران جهادی در خدمات رسانی به مردم دارد.

وی افزود: دولت سیزدهم با هدف توزیع عادلانه خدمات تلاش داشته‌است که پروژه های عمرانی با توجه به نیاز مناطق و در تمام نقاط اجرا شد و از همین روی شاهد احداث و بهره برداری از طرح های عمرانی در تمام بخش های شهرستان هستیم.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با اشاره به انتخابات اسفندماه١۴٠٢ گفت: خدمات دولت نتیجه همراهی و همکاری تمامی بخش ها و قوا است و با حضور مجلسی قوی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در کنار دولت مردمی و انقلابی قطعا شاهد رشد، اعتلا و پیشرفت روزافزون کشور و شهرستان در حوزه های گوناگون خواهیم بود.

مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha