۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85388939
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

علوم پزشکی لرستان ماهانه ۸۰۰ میلیارد ریال حقوق و کارانه پرداخت می کند

خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:۸۰۰ میلیارد ریال ماهانه بابت حقوق نیروهای شرکتی، کارانه پزشکان و پرستاران و قرارداد شرکت های مختلف توسط این دانشگاه پرداخت می شود.

دکتر علی فرهادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای کارانه پرستاران تا پایان خرداد ماه سال جاری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده و آخرین پرداختی کارانه پزشکان تا فروردین ماه بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه طلب قرارداد شرکت های طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی استان تا پایان آبان ماه و مطالبات آشپزخانه نیز تا تیرماه تسویه شده است اظهار داشت: این پرداخت ها تنها از درآمدهای دانشگاه تامین می شود.

وی ادامه داد: ۹۰درصد منابع درآمدی دانشگاه علوم پزشکی استان بیمه ها هستند بنابراین پرداخت های دانشگاه در حوزه کارانه و قراردادها براساس پرداخت به موقع بیمه ها به دانشگاه است.

فرهادی بدون اشاره به رقم مطالبات دانشگاه از بیمه ها عنوان کرد: ۲ بیمه اصلی سلامت و تامین اجتماعی بیشترین قرارداد را با دانشگاه علوم پزشکی لرستان دارند و امید است با توجه به قرار گرفتن در ماه های پایانی سال با پرداخت بدهی این بیمه ها به علوم پزشکی، امکان پرداختی های دانشگاه نیز افزایش یابد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان جهت تامین اعتبار برای تسویه بدهی های خود تا آبان ماه سال جاری نیازمند ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که انتظار می رود سازمان های بیمه گر در این حوزه نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha