۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85388714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استخر سرپوشیده شهدای رامشیر افتتاح شد

۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
کد خبر: 85388714
استخر سرپوشیده شهدای رامشیر افتتاح شد

اهواز - ایرنا - استخر سرپوشیده شهدای شهرستان رامشیر پس از ۱۳ سال روز جمعه با حضور مدیرکل امور مجلس و هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این استخر که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شده بود با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و مسوولیت‌های اجتماعی نفت به بهره برداری رسید.

این مکان ورزشی ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع بوده و دارای ۲ استخر بزرگسالان و کودکان، سونا و جکوزی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این باره گفت: این طرح پس از سال ها انتظار، در شهرستان رامشیر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت که امیدواریم مورد رضایت مردم این منطقه باشد.

بنی تمیم افزود: یکی از اولویت های مهم این اداره کل توجه به زیرساخت‌های ورزشی بوده و در یک سال اخیر بیش از ۹۰ طرح عمرانی ورزشی در خوزستان افتتاح شده است.

وی افزود: خوشبختانه با افتتاح این طرح ها، سرانه ورزشی استان در شرایط بهتری قرار گرفته و تلاش می کنیم دیگر طرح های نیمه تمام استان را نیز تکمیل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: استان خوزستان سرشار از ظرفیت بوده و در صورتی که سایر ارگان ها و شرکت ها در امر ورزش سرمایه گذاری کنند بخش قابل توجهی از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از ارگان ها و نهادهایی که در امر ورزش فعالیت می کنند افزود: در این استان نوجوانان و جوانان بسیاری وجود دارد که در برخی رشته های ورزشی جزو برترین های کشور هستند و اگر به آن‌ها توجه شود نتایج بهتری کسب خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۴۰ هزار ورزشکار خوزستانی به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha