۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85388646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات توسعه کسب و کارهای دیجیتال در زنجان پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات توسعه کسب و کارهای دیجیتال از محل منابع تبصره ۱۸ در این استان پرداخت شده است.

فرزاد توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تلاش جهت جذب حداکثری منابع تسهیلات تبصره ۱۸ برای کسب و کار آی تی در استان اشاره کرد و افزود: در گذشته منابع اندکی در این خصوص جذب شده بود به همین جهت باید برای بهره گیری از این ظرفیت برنامه جامع و هدفمندی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این خصوص اقداماتی همچون اطلاع رسانی به مجموعه ها و واحدهای هدف، آموزش نحوه نگارش طرح به شرکت های فعال در حوزه آی سی تی انجام شده و هدف گذاری این است که امسال سهم بیشتری از منابع تسهیلات تبصره ۱۸ جذب کنیم.

توکلی با بیان اینکه توسعه در زمینه های آی سی تی در این استان نیازمند ایجاد حلقه و زنجیره بین واحدهای جدا افتاده از هم است، اظهار داشت: مجموعه های آی سی تی مستقل و خوبی در زنجان وجود دارد ولی حلقه اتصال بین این واحدها آنچنان که باید وجود ندارد.

وی تصریح کرد: از جمله این موارد می توان به شهرک آی سی تی زنجان، پارک های علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در استان اشاره کرد که هر کدام به صورت جزیره ای فعالیت های خوبی دارند و لازم است هم افزایی بین آنها ایجاد شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: این استان در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات (IDI) رتبه ۱۷ را در بین ۳۱ استان کشور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha