سرمربی سنگ‌آهن بافق: بازیکنانم متعهدانه و جانانه پای تیم بودند

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم سنگ‌آهن بافق گفت: بازیکنانم متعهدانه و جانانه پای تیم بودند و این قهرمانی را به مردم بافق و شاگردانم تبریک می‌گویم.

به گزارش ایرنا، سیده مریم فخری بعد از ظهر جمعه پس از کسب عنوان قهرمانی نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان در جمع خبرنگاران گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ باید بازی مقابل سپاهان اصفهان را می‌بردیم و ۲ امتیاز کامل را کسب می‌کردیم که خدا را شکر این امر محقق شد.

وی ادامه داد: جا دارد یک خسته نباشید بسیار ویژه به بازیکنانم بگویم که از ابتدای فصل متعهدانه و جانانه پای تیم ماندند و در نهایت بمانند سال گذشته عنوان قهرمانی را هم کسب کردند.

فخری اضافه کرد: این قهرمانی را به مردم بافق و یزد و شاگردانم تبریک می‌گویم و همه ما بسیار خوشحالیم که توانستیم جشن قهرمانی را یک هفته زودتر و در اصفهان برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال بانوان «سنگ آهن بافق» بعد از ظهر امروز با شکست سپاهان اصفهان و کسب ۲۵ امتیاز یک هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم بر سکوی قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان ایران ایستاد.

هم‌اکنون بدون احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و یک امتیاز شرکت در مسابقات هندبال جوانان، تیم سنگ آهن بافق با ۲۳ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های زاگرس جنوبی کازرون، فولاد هرمزگان و زنان سپاهان در رده‌های دوم تا چهارم جای دارند. تیم های شهدای رزکان البرز، نفت و گاز گچساران، شهید چمران لارستان و سنندج در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال بانوان چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود. در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان هشت تیم شرکت دارند که بصورت رفت و برگشت بازی می کنند.

سرمربی سنگ‌آهن بافق: بازیکنانم متعهدانه و جانانه پای تیم بودند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha