فیلم|سرمربی مس رفسنجان: دستم در بازی هوادار بسته بود

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه دست من به علت اینکه بسیاری از بازیکنان را در اختیار نداشتم، بسته بود گفت: اواخر بازی مقابل هوادار ۲ جوان با سن و سال کمتر استفاده کردم، زیرا بازیکنی دیگر برای تعویض نبود.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل مس رفسنجان افزود: در مجموع چهار یا پنج بازیکن روی نیمکت داشتیم و سعی کردم همان چهار نفر را وارد زمین کنم.

وی اظهار داشت: امیدوارم طی هفته‌های آینده بازیکنان بیشتری به تیم مس اضافه شوند و اگر بتوانیم یکی دو بازیکن جذب کنیم و شرایطمان بهتر شود و منسجم‌تر کارمان را به پیش می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: این امیدوارکننده است که گل نخوردیم و بازیکنان توانستند به خوبی این بازی را نگه دارند اما از این سبک بازی‌ها و صفر صفر شدن‌ها رضایت ندارم.

وی ادامه داد: بازی بایستی هیجان بیشتری داشته باشد تا هوادار از فوتبال لذت ببرد که امیدوارم در این زمینه بتوانم کمک کنم.

نویدکیا تاکید کرد: این بازی در مجموع برای من راضی‌کننده بود و بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند با جان و دل بازی کردند. انتظارم از آنها خیلی بیشتر است چون فوتبالیست‌های باکیفیتی هستند و دوست دارم روز به روز شرایط‌مان را بهتر کنیم و از بازی‌های بعدی بازی بهتری ارائه دهیم.

همچنین مسعود شجاعی سرمربی هوادار تهران در نشست خبری پس از بازی مقابل مس رفسنجان حاضر نشد و دستیار وی حمید عبداللهی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بازی عصر امروز تیم های فوتبال مس رفسنجان و هوادار تهران در هفته ۱۶ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha