ایستادگی مقابل ظلم دستور قرآن است/ تشکیل جبهه مشترک در برابر صهیونیست‌ها

تهران-ایرنا- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ایستادگی مقابل ظلم و ستم فرمان الهی است،گفت: جهان اسلام برای ریشه‌کنی ظلم، ستم، شرک و کفر و مقابله با رژیم صهیونیستی باید جبهه مشترک تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار حج و اوقاف ایرنا،حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی عصر پنجشنبه - ۲۶ بهمن- در آیین گشایش چهلمین دروه مسابقات بین المللی قرآن کریم که در سال اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: به خاطر جریانات امروز دنیای معاصر که جهان اسلام دچار مصیبت جنایات رژیم صهیونیستی شده است بنا بر تاکید و صراحت قرآن کریم، جهان اسلام جبهه واحد تشکیل داده و مقابل ظلم ایستادگی کنند.

وی با قدردانی از همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن در تهران گفت: پیام قرآن مقاومت و ایستادگی مقابل ظلم و ستم همانند اقدام کشورهای سوریه، یمن، عراق و لبنان در جبهه مقاومت است.

جهان اسلام مراقب ترفندها و توطئه های دنیای استکبار باشد

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: کشورهای بسیاری در به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی کمک می کنند که جهان اسلام باید مراقب ترفندها و توطئه های دنیای استکبار باشد؛ در این میان شبکه‌های بیگانه هم با دروغ پراکنی به دنبال کتمان جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: آیات الهی به ما می گوید در مقابل کفر و شرک باید یک صف مشترک تشکیل داده و مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد و در مقابل ظالمان نباید سست بوده و آن را رها کنیم.

ایستادگی مقابل ظلم دستور قرآن است/ تشکیل جبهه مشترک در برابر صهیونیست‌ها

چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور ۹۹ قاری و حافظ قرآن از ۴۴ کشور جهان با شعار «یک کتاب، یک امت، کتاب مقاومت» از 26 بهمن تا دوم اسفند در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار می شود.

در این دور از مسابقات قاریانی از کشورهای مالزی، مصر، الجزایر، عربستان، ترکیه، اندونزی، لبنان، هند، هلند، آلمان، آمریکا، تونس، روسیه، ساحل عاج، سریلانکا، سنگاپور، سنگال، سوریه، عراق، کانادا، فلسطین، فیلیپین، پاکستان، انگلیس، نیوزلند، لیبی، افغانستان، بنگلادش، نیجر، عمان، تانزانیا، برونئی، تایلند، بوروندی، اتیوپی، تونس، نیجریه، سومالی، اوگاندا، مورتانی، تاجیکستان، گامبیا و کومور و ایران در چهار بخش با هم رقابت می کنند.

این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران بالای ۱۸ سال در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ کل قرآن برگزار می شود و درحدود ۴۰ شبکه تلویزیونی اخبار این دوره از مسابقات را پوشش می‌دهند.

همزمان با این دوره از مسابقات، هشتمین دوره مسابقات بین المللی دانش آموزی نیز آغاز می شود و تا دوم اسفند ادامه خواهد داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha