۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85387920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۵ هزار در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زنجان عضو هستند

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت ۳۸۶ باب کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان خبر داد و گفت: در زمان حاضر بیش از ۱۵ هزار در این کانون‌ها عضو هستند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر حاج علی اکبری روز پنجشنبه در نشست تبیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه فلسفه وجودی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، حفظ هویت فرهنگ و هنر بر محور مساجد است، افزود : این مجموعه به طور هوشمندی از دل انقلاب اسلامی رشد کرده و همانطور که مساجد کارکردهای متعددی در زمینه عبادی، سیاسی، اجتماعی دارد با تاسیس کانون های فرهنگی هنری در جوار مساجد کارکردهای فرهنگی و هنری نیز احیا شد.

وی از کانون های مساجد به عنوان یک ظرفیت ارزشمند برای کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، یاد کرد و افزود: می توان با استفاده از این ظرفیت مسجدی به خلق آثار معنوی و مادی پرداخت.

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: ما اصحاب هنر و فرهنگ مسجدی برای تعالی کشور هم قسم شده‌ایم و در ۱۱ اسفندماه حماسه خواهیم آفرید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت ۳۸۶ باب کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان خبر داد و گفت: در زمان حاضر بیش از ۱۵ هزار در این کانون ها عضو هستند.

وی ادامه داد: در استان زنجان ۲۵ باب کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران با هدف تربیت دختران در تراز انقلاب تاسیس شده است.

به گفته وی، ۴۲ درصد کانون های مساجد شهری و ۵۸ درصد نیز کانون ها روستایی هستند و از ابتدای امسال تاکنون یک هزار برنامه در کانون های مساجد اجرا شده است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha