۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85387885
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۶۰ میلیارد ریال بدهی تامین اجتماعی تسویه شد

گنبدکاووس- ایرنا- مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور از تسویه بدهی هزار و ۶۰ میلیارد ریالی دولت‌های قبل به این سازمان توسط دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در این دولت اقدامات خوبی در بخش عمرانی و توسعه فضاهای درمانی این سازمان انجام شده است.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، مهرزاد اکبرپور عصر پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان رامیان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: فقط در این استان ساخت پنج درمانگاه تخصصی شروع شده که درمانگاه فاضل‌آباد تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

وی اضافه‌ کرد: با افتتاح درمانگاه‌های تخصصی تامین اجتماعی تا پایان این دولت تحولی بزرگ در بخش درمان گلستان رخ خواهد داد.

اکبرپور همچنین گفت: هم اکنون ۵۳ درصد جمعیت کشور از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند ضمن اینکه اکنون این سازمان در پرداخت حقوق مستمری‌بگیران خود بدون استقراض از دولت و بانک‌ها خودکفا شده است.

مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی همچنین گفت: درمانگاه تخصصی رامیان با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ظرف ۲ سال ساخته خواهد شد.
اکبرپور افزود: در دولت سیزدهم ۲۵۰ هزار نفر از مردم گلستان از خدمات درمان رایگان تامین اجتماعی استفاده کردند و دولت نیز تاکنون ۶ هزار میلیارد ریال در حوزه درمان و توسعه فضاهای درمانی این استان سرمایه‌گذاری کرده است.

هزار و ۶۰ میلیارد ریال بدهی تامین اجتماعی تسویه شد

به گزارش ایرنا، همچنین باحضور استاندار گلستان مدرسه سه کلاسه مشارکتی و خیرساز روستای زینب‌آباد رامیان با هزینه ۲۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح واحد تولید اکسیژن طبی، صنعتی و مایع با سرمایه‌گذاری ۲۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرک صنعتی رامیان از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گلستان به این شهرستان بود.

با افتتاح این واحد تولیدی که زمینه اشتغال ۱۱ نفر را فراهم کرده است، سالانه هزار و ۸۰۰ تن اکسیژن طبی و هزار و ۶۰۰ تن اکسیژن صنعتی تولید و ۳۰۰ هزار سیلندر گاز مایع ۴۰ لیتری نیز پر خواهد شد.

هزار و ۶۰ میلیارد ریال بدهی تامین اجتماعی تسویه شد
دیدار با نخبگان و معتمدان رامیان و حضور در آیین جشن‌های شعبانیه از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گلستان به رامیان است.

علی‌محمد زنگانه در بدو ورود به رامیان با حضور در گلزار شهدای زینب‌آباد به مقام شامخ این عزیزان بزرگوار ادای احترام کرد.

شهرستان رامیان با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha