معاون استاندار فارس: دشمن از استقلال ایران اسلامی در هراس است

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن از استقلال ایران اسلامی در عرصه های مختلف اعم از سیاسی و اقتصادی در هراس است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی، پنجشنبه در اجلاس شورای اسلامی استان فارس در شیراز، با اشاره به عملیات خرابکارانه تروریستی در خط لوله گاز در شهرستان خرم بید افزود: این اقدام هیچ تلفات جانی نداشت و بلافاصله بعد از حادثه نیروها وارد عمل شدند و اجازه ندادند که در روند گاز رسانی خللی ایجاد شود.

وی ادامه داد: این اقدام گویای این مطلب است که دشمن به دنبال آسیب زدن به مردم و زندگی آنها است.

او اظهار کرد: دشمن با موجودیت نظام اسلامی مشکل دارد چرا که نظام ما ۴۵ سال قبل به نظام سلطه نه گفته و در ادامه نیز پیشرفت کرده، به استقلال سیاسی دست یافته‌ایم، عزت به دست آورده‌ایم و رشد علمی قابل توجه داشته‌ایم که همه این ها برای دشمن غیر قابل تحمل است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، شوراها را مردمی ترین نهاد در جمهوری اسلامی دانست و گفت: اعضای شوراهای اسلامی به دور از اختلاف نظرها برای خدمت به مردم باید هرچه در توان دارند انجام دهند.

قزل سفلی، با اشاره به حماسه حضور به یادماندنی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: این حضور شامل پیام به دشمنان خارجی بود که مردم ما در صحنه‌های پرشور انقلاب همواره حضوری هوشیارانه دارند.

وی ادامه داد: روح جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه از دنیا مقابل استکبار جهانی ایستاده و این موضوعی است که دشمن به آن اعتراف کرده و اگر ما یک قدم عقب برویم دشمن ۱۰ قدم جلو می‌آید که مشابه آنرا در بحث برجام دیدیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فلسفه تشکیل شوراها حکمرانی مردمی و مطالبه گری از مسئولان برای مرتفع کردن مشکلات مردم است.

قزل سفلی افزود: البته تلاش های اعضای شوراهای شهر و روستا را نمی توان نادیده گرفت چرا که موجب نظم و امنیت و پیشرفت شهرها و روستاها شده است.

وی، در خصوص انتخابات آتی نیز گفت: در این انتخابات هر فردی که از سوی مردم انتخاب شود نماینده مردم است.

او افزود: مشارکت مردم دارای اهمیت بسیار است و به همین دلیل است که دشمن در فضای مجازی با استراتژی سکوت و امپراتوری رسانه با درج اخبار انتخاباتی مقابله می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha