۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1229
کد خبر: 85387803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر از پیش اعلام‌نشده رئیس اف‌بی‌آی به سرزمین‌های اشغالی

تهران- ایرنا- همزمان با تداوم جنایت‌های رژیم اسرائیل علیه فلسطین، «کریستوفر ری» رئیس اف‌بی‌آی در سفری از پیش اعلام نشده و برای گفت‌وگو با مقام‌های صهیونیستی، راهی سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از خبرگزاری فرانسه، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) اعلام کرد که رئیس این نهاد فدرال در سفری اعلام‌نشده به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است.

کریستوفر ری در این سفر همزمان با دیدار با ماموران اف‌بی‌آی مستقر در تل‌آویو، بر حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابله با گروه مقاومت حماس تاکید کرد.

وی در بیانیه‌ای در همین زمینه افزود که همکاری اف‌بی‌آی با همتایان صهیونیست طولانی‌مدت، نزدیک و قدرتمند است و «مطمئن هستم که نزدیکی نهادهای ما بر واکنش به حملات اخیر حماس کمک کرده است.»

خبرگزاری فرانسه نوشت که ایالات متحده، ضمن حمایت از اسرائیل در حملات علیه فلسطینیان، نسبت به تلفات غیرنظامیان در نوار غزه هشدار داده و از خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در کرانه باختری انتقاد کرده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در پی حملات رژیم  اسرائیل به نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون، بیش از ۲۸ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که شمار بسیاری از آن‌ها زن و کودک بوده‌اند.

در بیانیه اف‌بی‌آی آمده که محور اصلی سفر ری به سرزمین‌های اشغالی، تلاش‌های این نهاد علیه تهدیدکنندگان داخلی و خارجی سازمان‌های مدافع رژیم اسرائیل و آمریکا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha