هشدار سقوط بهمن در جاده کندوان

ساری- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: با توجه به افزایش دما طی چند روز اخیر، خطر سقوط بهمن در محورهای کوهستانی جاده کندوان دور از انتظار نیست.

مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به احتمال سقوط بهمن در جاده کندوان افزود: با توجه به پیش‌بینی روزهای گرم احتمال سقوط بهمن در حد فاصل پل زنگوله تا تونل کندوان وجود دارد و با توجه به گرم شدن هوا بعد از بارش برف احتمال ریزش بهمن متصور است و درخواست ما این است رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند و به‌منظور افزایش ضریب ایمنی بهتر لازم است از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس ادامه داد: انباشت برف در محدوده کندوان را داریم و افزایش دمای هوا علت اصلی سقوط بهمن خواهد بود.

وی اظهارکرد: بر این اساس رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال سقوط بهمن دارد، پرهیز کنند و یا با احتیاط در جاده کندوان برانند.

این مقام مسوول ادامه داد: مسافران با توجه به این شرایط قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج ـ چالوس مطلع شوند.

هشدار سقوط بهمن در جاده کندوان

به گزارش ایرنا، محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha