۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85387611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده باش نیروهای خدمت رسان برای رفع آبگرفتگی شهر کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا- فرماندار کرمانشاه با اشاره به بارش باران در شبانه روز گذشته و هشدار وضعیت قرمز هواشناسی مبنی بر ادامه دار بودن بارش ها تا روز شنبه؛ از آماده باش نیروهای خدمت رسان برای مواجهه با سیلاب و روان آب های سطح شهر، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها خبر داد.

به گزارش ایرنا، « محمد رضا آمویی » روز پنجشنبه گفت: هزار نیرو از دستگاه ها از شهرداری، هلال احمر، آب و فاضلاب و راهداری به حالت آماده باش برای خدمت رسانی به شهروندان کرمانشاه قرار گرفته اند.

وی با اشاره به هشدار وضعیت قرمز هواشناسی استان مبنی بر احتمال بارش نزدیک ۱۰۰ میلی متری؛ از احتمال قوی جاری شدن روان آب ها، سیلاب های محلی، آبگرفتگی معابر و طغیان برخی رودخانه ها خبر داد.

آمویی در ادامه به آبگرفتگی محلاتی مانند شریعتی، وزیری، شهرک تعاون و وحدت همچنین ورود آب های جاری به کانال های فاضلاب در شبانه روز گذشته اشاره کرد و از شهرداران مناطق هشتگانه خواست برای برطرف کردن سریع مشکلات احتمالی سرکشی های منظم به حوزه خود داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه همچنین از شهروندان خواست به منظور تسریع در رفع مشکلات احتمالی و رخ داده ضروری با نیروهای امداد و خدمت رسان همکاری لازم داشته باشند.

آمویی همچنین از تشکیل قرارگاه پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل سیلاب شهر کرمانشاه خبر داد و شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه مشکلی با شماره ۱۳۷ مرکز فوریت‌های شهرداری ، ۱۱۲ مرکز فوریت‌های هلال احمر و یا ۱۲۲ مرکز فوریت‌های شرکت آب و فاضلاب تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha