رویداد امید ظرفیتی برای رقابت رسانه ها

یاسوج - ایرنا - مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: رویداد رسانه ای امید برای اولین بار در قالب یک رقابت رسانه ای با حضور فعالین رسانه ای این استان در محورهای مختلف برگزار می شود.

سرگرد پاسدار عباس رضایی روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به رونمایی از پوستر اولین جام رسانه امید استان با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و جمعی از مسئولان استانی در نشست شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی شهدا اظهار داشت: جام امید رسانه با همکاری جمعی از دستگاه های اجرایی استان با محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی برگزار می شود.

وی بیان کرد: این رویداد در قالب یک رقابت رسانه ای با حضور فعالین رسانه ای استان برگزار می شود.

رضایی شاخص‌های ارزیابی اولین جام رسانه امید را شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب اعلام کرد.

وی افزود: ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

رضایی تصریح کرد: محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی خواهد بود و به زودی نحوه شرکت در این رویداد اطلاع رسانی می شود.

رویداد امید ظرفیتی برای رقابت رسانه ها

به گزارش ایرنا، پوستر اولین جام و رویداد رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد به دست استاندار و فرمانده سپاه فتح و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج رسانه استان رونمایی شد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج روزنامه، ۱۷ هفته نامه، پنج ۲ هفته نامه، ۲ ماهنامه، ۶ فصلنامه و ۴۵ سایت و پایگاه خبری و اطلاع رسانی مجوزدار است.

افزون بر ۱۵۰ نفر اعم از مرد و زن به عنوان خبرنگار و اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha