بی طرفی دست اندرکاران انتخابات موجب افزایش مشارکت مردم می شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: بی طرفی دست اندرکاران انتخابات موجب افزایش اعتماد و مشارکت حداکثری مردم در این رویداد سیاسی مهم می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد:مسوولان حق هیچگونه حمایت از نامزدهای انتخاباتی را ندارند و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر بی طرفی کامل مسوولان در انتخابات اظهار داشت: چنانچه تخلف انتخاباتی مشاهده شود به صورت جدی برخورد خواهد شد چراکه بی طرفی، موجب افزایش مشارکت مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات درست و منطقی از ابزارهای موفقیت بوده و انقلاب اسلامی توسط تبلیغات پیروز شده است تصریح کرد: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم که تاکنون دستگاه های اجرایی مختلف اقدامات خوبی انجام داده اند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت افزود:‌ انتخابات بر سرمایه اجتماعی می‌افزاید، سبب اقتدار ملی و ضامن امنیت و آرامش است که این مقوله مهم بر دوش مردم می‌باشد بنابراین تبیین درست عملکرد و دستاوردهای نظام یکی از راهکارهای مناسب ترغیب شهروندان برای مشارکت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت گفت: برگزاری پرشور انتخابات در اولویت قرار دارد چون حضور در این رویداد موجب اقتدار و استقلال نظام اسلامی می‌شود و جایگاه بین‌المللی ایران را افزایش می‌دهد.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی از سلایق و طیف های سیاسی مختلف هستند و مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.

وی با تاکید بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ادامه داد: لرستان همواره در مسیر انقلاب پیش قدم بوده و مردم این استان در آزمون های سخت از جمهوری اسلامی حمایت کرده‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha