۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85387375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد وارد فرابورس شد

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85387375
صندوق پژوهش و فناوری استان یزد وارد فرابورس شد

یزد-ایرنا-مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به عنوان اولین صندوق این حوزه در کشور وارد فرابورس شد .

"محمدرضا حسینی بغداد آبادی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در نشستی که به منظور بررسی شرایط صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در فرابورس با حضور مدیرعامل فرابورس، معاونت پذیرش فرابورس و مشاور پذیرش برگزار شد، شرایط ساختاری و مالی آن توسط مدیر عامل صندوق پژوهش یزد ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه دفاعیه، مقرر شد سهام صندوق بعد از تکمیل مدارک به عنوان اولین شرکت‌های پذیرفته شده در بازار نوآفرین فرابورس که حوزه‌ای تازه برای معامله سهام شرکت‌های دانش‌ بنیان، نوآور و شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال است، عرضه گردد.

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد وارد فرابورس شد

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: از صندوق های پیشرو کشور هستیم که با این اقدام شفافیت در رخدادها، سرعت بیشتر در نقدشوندگی سهام، استفاده از روش‌های مختلف تامین مالی، معافیت مالیاتی، به روزرسانی ارزش صندوق، افزایش اعتبار و اعتماد عمومی، استفاده آسان از تسهیلات بانکی، ارائه اوراق مشارکت بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی تنها بخشی از مزیت های این تاییدیه است.

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد هم اکنون با ۴۲۰ میلیارد ریال سرمایه و ۱۷۴ سهامدار به ترکیب ۳۲.۲ درصد بخش دولتی و ۶۷.۸ درصد بخش خصوصی در مرکز فناوری اقبال (پارک علم و فناوری یزد) به شرکت های دانش بنیان و فناور عضو خدمت رسانی می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha