۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85387263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ربیس جمهور تاتارستان وارد اصفهان شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
کد خبر: 85387263
ربیس جمهور تاتارستان وارد اصفهان شد

اصفهان - ایرنا - رییس جمهور تاتارستان روسیه در رأس هیاتی عالی رتبه چهارشنبه شب وارد اصفهان شد و مورد استقبال استاندار این دیار قرار گفت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان در این باره به نقل سیدرضا مرتضوی استاندار اعلام کرد: وزاری دولت تاتارستان برنامه‌های خوبی را در اصفهان داشتند و اینگونه تعاملات و ارتباطات برای ما باعث خوشحالی است.

وی اضافه کرد: پیش از این دیدار گزارشی از حضور وزاری تاتارستان ارائه شد که بسیار مسرت بخش و گویای تعاملات بیشتر و عمیق تر است.

استاندار ادامه داد: امیدوارم در روز آینده نیز با جلسات و بازدیدهایی که برگزار می‌شود زمینه گسترش روابط میان اصفهان و تاتارستان بیش از پیش فراهم شود.

«رستم مینیخانوف» رییس جمهور تاتارستان روسیه نیز گفت: اصفهان زیباترین شهر دنیا است و دکتر رییسی رییس جمهور ایران نیز از این استان بسیار تعریف و تمجید کردند.

وی ادامه داد: پیش از این با رئیس جمهور ایران و سایر مقامات عالی دولت نیز نشست خوبی داشتیم و امیدواریم این سفر زمینه همکاری‌های بیشتر را فراهم کند.

رییس جمهور تاتارستان و هیات همراه فردا پنجشنبه در همایش تجاری فرصت‌ها و چالش‌های تعاملات اصفهان و تاتارستان شرکت و پس از آن طی دیداری رسمی در خصوص گسترش روابط میان اصفهان و تاتارستان، با استاندار اصفهان دیدار و گفت‌ وگو خواهند کرد.

بازدید از برخی صنایع بزرگ و شهرک‌های صنعتی اصفهان نیز در برنامه‌های رییس جمهور تاتارستان روسیه در اصفهان است.

او امروز در تهران، با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار داشت و ضمن ارائه گزارش مفصلی از برنامه‌های سفر خود به تهران، برگزاری نمایشگاهی از محصولات ایرانی در تاتارستان و دیگر جمهوری‌های روسیه را خواستار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha