۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۱
کد خبر: 85387243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر همایش زندگی و سیره امام حسین در جیرفت معرفی شدند

جیرفت - ایرنا - نفرات برتر نخستین همایش ملی زندگی و سیره امام حسین (ع) و نشاط معنوی شامگاه چهارشنبه در جیرفت معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، مقاله خدیجه احمدی رتبه اول و مقاله زینب کهنسال رتبه دوم و مقاله‌های بتول حسینی نژاد و فاطمه زند بطور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

۳۰۹ مقاله به این همایش رسیده بود که ۱۸۰ مقاله به داوری ارسال شد و با طی فرآیند داوری توسط ۲۰ داور در سراسر کشور ۹۹ مقاله مورد پذیرش واقع شد.

محورهای همایش از جمله شامل سیره امام حسین(ع) در اسناد و متون دینی و تاریخی، سیره امام حسین (ع) و سرمایه فرهنگی - اجتماعی، سیره امام حسین (ع)، انقلاب اسلامی و انسجام ملی، سیره امام حسین (ع)، میراث کربلا و روش های انتقال آن به نسل جوان بود.

میلاد امام حسین (ع) و ائمه معصومین و نشاط اجتماعی از منظر قرآن و عترت، الگوسازی سیره و مکتب حسینی و ارتباط آن با مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، راهکارهای تربیتی و آموزشی تبیین و گسترش سیره امام حسین (ع) و سیره امام حسین (ع) و مقدمه سازی ظهور از جمله دیگر محورهای همایش بود.

مقالات برگزیده این همایش در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام ISC نمایه می‌شود.

در این همایش همچنین از کتاب سفینه النجات حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha