۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85387066
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار : جرایم البرز ۱۷ درصد کاهش یافت

۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۸
کد خبر: 85387066
استاندار : جرایم البرز ۱۷ درصد کاهش یافت

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: میزان جرایم مختلف طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان ۱۷ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مجتبی عبداللهی" روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان حاشیه نشین هستند،افزود: مهاجرت زیاد به البرز داریم، مهاجرانی که وضعیت مالی مناسبی ندارند.

وی بیان کرد: این مهاجران در اطراف تهران و البرز سکنی دارند و به کارهای دستفروشی مشغول هستند بنابراین با مشکلات حاشیه نشینی مواجه شده ایم.

عبداللهی گفت: شهرستان فردیس هم به همین ترتیب پرتراکم ترین منطقه استان و کشور قلمداد می شود؛ مشکلات متعددی داریم اگر کمک نکنیم نمی‌توانیم به مردم خدمات بدهیم.

استاندار البرز تاکید کرد:سفر دوم رییس جمهور آورده زیادی برای البرز داشت و با استقبال خوب مردم همراه بود که این بیانگر وحدت مردم و مسوولان در استان است.

عبداللهی افزود: نسبت به گذشته در استان البرز وضعیت بهتری داریم این وحدت و انسجام مشهود است.

استاندار البرز گفت: مدیران نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند؛ استان به وضعیت پایدار رسیده و حضور در انتخابات البرز را بیمه می کند.

عبداللهی گفت: مردم در سختی ها و مشکلات همواره در کنار نظام و انقلاب هستند نمونه این حمایت مردمی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود که نمود و ظهور پیدا کرد.

وی تاکید کرد: حضور معنا دار مردم نشان می دهد مردم پای نظام هستند و هیچ موضوعی را با خون شهدا رهبری و انقلاب اسلامی تمیز نمی‌دهند.

استاندار البرز گفت: مشکلات مردم را به هر طریقی که می تواند برطرف کنید همه موضوعات مردم را با نگاه باز ببینید چنانچه در شهرستان فردیس موارد این چنینی زیاد داریم و باید بی نهایت تلاش کنیم تا کمبود ها و کاستی ها را حل کنیم.

وی افزود: در زیرساخت‌ها اتفاقات خوبی افتاده ۵۰ درصد بیمارستان فردیس ظرف یک سال اخیر تکمیل شده است.

عبداللهی یادآورشد: ۷۰ درصد منابع مالی را در یک سال اخیر توسط دولت مردمی و انقلابی تامین شد و تا پایان دولت ۳۰۰ مدرسه می سازیم.

استاندار البرز گفت: با دست خالی و مشکلات مالی داریم جلو می رویم اکنون قرارگاه اجتماعی استان شکل گرفته و در فعالیت های اجتماعی البرز اول است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha