باقری: مسابقات تاشکند تلنگری به الهام حسینی بود

تهران- ایرنا- مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: الهام حسینی نسبت به گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان ضعیف‌تر عمل کرد اما این مسابقات تلنگری به او بود.

کوروش باقری در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد تیم ملی وزنه برداری زنان در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان، اظهار داشت: برخی دوستان اخیرا می‌گویند ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز چرا در انتخابی المپیک ازبکستان نهم و دهم شدند و گفتند اگر نمی‌رفتند بهتر بود. آیا ما باید در مسابقات آسیایی شرکت کنیم یا خیر. اگر شرکت نمی‌کردیم نمی‌گفتید چرا شرکت نکردید؟ پس چرا ما تیم ملی وزنه‌برداری زنان تشکیل داده‌ایم؟ حضور این عزیزان در مسابقات قهرمانی آسیا آیا همراه با افزایش رکورد بوده یا خیر؟

باقری ادامه داد: ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز نسبت به یک ماه گذشته چند کیلو افزایش رکورد داشته‌اند. الهه رزاقی نیز ضمن کسب مدال فوق‌العاده ارزشمند ۶ حرکت وزنه را به خوبی بالای سر برد و ۱۰ کیلو ارتقای رکورد داشت.

وی اضافه کرد: کیژان مقصودی نیز نسبت به مسابقات جوانان آسیا در تیر ماه در قهرمانی آسیا ازبکستان ۱۰ کیلو افزایش رکورد داشت و مدال برنز گرفت و همه اینها پیشرفت است. الهام حسینی نسبت به گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان ضعیف‌تر عمل کرد زیرا او آسیب دید و تحت درمان بود. او حدود یکماه تمرین کرد و برنامه‌ای نبود تا وزنه بزند. او در جو مسابقات بود و تمایل داشت وزنه بزند و تبعات آن را هم می‌پذیریم.

مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: شاید در ذهن حسینی این بود که اگر در این مسابقات وزنه می‌زدم بهتر بود و با رکوردهای پایین‌تر از آن مدالی کسب می‌کند. نگاه من این بود که تا تلنگری به حسینی بخورد. حالا او با قدرت بیشتری تا مسابقات جهانی تایلند تمرین خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha