رویداد تولید محتوای دیجیتال کرمانی‌ها برای ایران کلید خورد

کرمان - ایرنا - رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال با عنوان «برای ایران» امروز(چهارشنبه)، به میزبانی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با حضور جمعی از مسئولان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، در این رویداد ۳۰ تیم استان کرمان به مدت سه روز در رشته‌های موشن‌گرافیک، انیمیشن، پوستر و کلیپ‌سازی به‌رقابت می‌ پردازند و در پایان تیم‌های برتر با نظر هیات داوران انتخاب می‌شوند.

مشارکت بالا امنیت را برای کشور رقم می‌زند

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان در این آیین گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال برای ایران با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود.

رویداد تولید محتوای دیجیتال کرمانی‌ها برای ایران کلید خورد

سرهنگ محمد پساوند افزود: راهبرد جمهوری اسلامی در انتخابات پیش‌رو چهار محور مورد تأکید رهبر انقلاب یعنی مشارکت بالا، امنیت، رقابت و سلامت است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا رابطه مستقیم با امنیت دارد، تصریح کرد: هرچه مشارکت بالاتر باشد امنیت بالاتری را برای کشور رقم می‌زند و با مشارکت پایین دشمن طمع خواهد کرد تا به امنیت کشور خدشه وارد کند، پس باید برای مشارکت بالا برای امنیت بالای کشور کمک کنیم.

رویداد تولید محتوای دیجیتال برای ایران، با همراهی حوزه هنری و فضای مجازی بسیج استان کرمان و برخی دیگر نهادها در شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha