۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85386775
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

ورود سامانه بارشی به استان بوشهر/ احتمال آبگرفتگی در نیمه شمالی استان

بوشهر-ایرنا-کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی از روز پنج شنبه تا عصر روز شنبه آینده برای این استان باران پراکنده پیش‌شود.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده آسمان استان به تناوب ابری همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعدو برق و وزش تندباد پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: از فردا پنجشنبه تا شنبه هفته آینده خلیج فارس نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: انتظار می رود از عصر روز جمعه تا ظهر روز شنبه با تقویت سامانه بارشی، بارندگیها در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان تشدید شود و آبگرفتگی معابر عمومی را در پی داشته باشد.

مساعدی ادامه داد: دمای هوا نیز تا روز جمعه افزایش نسبی و از روز شنبه کاهش محسوس خواهد داشت.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، از اواخر وقت افزایش ابر، وزش باد گاهی گردوخاک و در مناطق شمالی با احتمال بارش خفیف باران و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی اضافه کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از عصر امروز به تدریج در سواحل و فراساحل استان با سرعت ۱۶ تا ۴۲ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر، از امشب به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی و مرکزی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۰۷ ، مد اول ساعت ۱۱:۲۷، جزر دوم ساعت ۱۸:۰۶ و مد دوم ساعت ۲۲:۲۲ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha