شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت ملی است

بیرجند - ایرنا - رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: شرکت کردن در انتخابات به این معنا است که این نظام از پشتوانه و پایگاه مردمی برخوردار بوده و تضمین‌ کننده امنیت ملی خواهد بود.

حجت الاسلام مجید جابری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در چنین شرایط دشمنان جرات و توان مقابله با حکومتی را نخواهد داشت که از پشتوانه اکثریت جامعه‌اش برخوردار است.

وی بیان کرد: به هر میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر شود به همان اندازه اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی و اثرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه تقویت می‌شود.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی عنوان کرد: هر دولت و حکومتی نیازمند پشتوانه قوی است، این پشتوانه گاهی نظامی است که در این زمینه کشور ما از نظر قدرت نظامی در منطقه حرف اول را می زند و چه بسا در دنیا جزو ۱۰ کشور اول قدرت نظامی است به همین علت بعد از انقلاب به جز جنگ تحمیلی هیچ کشوری جرات تعدی و تجاوز نظامی به ایران را نکرده است.

وی پشتوانه دیگر دولت‌ها و حکومت‌ها را پشتوانه مردمی دانست و گفت: با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ایران در جهان قدرت نمایی کرد در انتخابات نیز همین گونه است با حضور گسترده مردم در انتخابات دشمن می‌داند این کشور علاوه بر قدرت و پشتوانه نظامی قدرتمند، پشتوانه مردمی نیز دارد که باعث می‌شود سیاست خود نسبت به کشور و ملت عزیز ایران را تغییر دهد.

حجت الاسلام جابری عنوان کرد: زمان قبل از انقلاب مشاهده شد که حکومت‌ها پشتوانه نظامی و مردمی نداشتند به همین خاطر هر مدت یک گوشه از کشور بخشیده یا استقلال داده می‌شد و یا از هواپیماهای جنگنده ایران بدون اطلاع شاه مملکت در جنگ‌هایی که اصلا به ایران مربوط نمی‌شد استفاده می‌کردند چون شاه دست نشانده بود پشتوانه مردمی نداشت.

وی افزود: درخصوص رای به اصلح هم مردم ما باید دقت کنند که با رای به غیر اصلح باعث نشوند جریانی سر کار آید که باعث ایجاد تنش در جامعه شود و به جای ایستادن در جایگاه حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام راحل آب به آسیاب دشمن بریزد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود در مناسبت‌های مختلف به اهمیت انتخابات اشاره کرده و مسئولان فرهنگی و افرادی که دارای تریبون هستند را امر به تبیین در مورد انتخابات کرده اند تا جایی که از ایشان استفتاء شده است و درباره حضور در انتخابات و رای سفید فرمودند شرکت کردند در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است.

وی ادامه داد: همچنین درخصوص رای سفید نیز فرمودند اگر رای سفید موجب تضعیف نظام اسلامی باشد حرام است، نتیجه فرمایشات رهبر معظم انقلاب و جواب استفتاء می‌شود حضور پررنگ و پرشور در انتخابات و وظیفه هر شخص حضور در پای صندوق رای است.

حجت الاسلام جابری گفت: حضور پررنگ و پرشور باعث امیدواری جبهه مقاومت و حضور کمرنگ در پای صندوق‌های رای موجب فشار دول غربی برای تحریم و فشار بر جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری و انتخاب نمایندگان صالح، کارآمد، متخصص، متعهد و انقلابی، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند و اعتقاد ما این است که شرکت در انتخابات تنها یک فریضه دینی و ملی نیست بلکه یک حق برای مردم در زمینه تعیین سرنوشت خودشان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha