ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

تهران -ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست وپنجمین روز از بهمن به تهیه نقشه پراکنش گونه‌های شاخص حیات‌وحش،۵ عنوان اتهامی پرونده حادثه تروریستی کرمان،کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق،ضرورت تسریع در حل‌ وفصل مشکلات تجار ایرانی و عراقی،ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت،تشکیل نهاد فراقوه‌ای برای بانوان نخبه ونام پرمصرف‌ترین داروها درکشور پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

برای نخستین بار؛ نقشه پراکنش گونه‌های شاخص حیات‌وحش تهیه می‌شود

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: برای نخستین بار نقشه پراکنش ۱۹ گونه جانوری شاخص حیات‌وحش کشور تهیه می‌شود که تاکنون ۵۰ درصد کار پیشرفت داشته است.

حسن اکبری در گفت و گو با خبرنگار حوزه محیط زیست ایرنا افزود: جغرافیای وسیع و گسترده ایران گونه‌های جانوری زیادی را در خود جای داده است و در هر گوشه و کنار کشور حیواناتی کوچک و بزرگ زندگی می‌کنند که باید در کارهای اجرایی و توسعه‌ای حواسمان به آنها باشد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

تمهیدات برقراری امنیت انتخابات ۱۱ اسفند در کشور فراهم است

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: پلیس تمامی تمهیدات لازم برای انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی را فراهم کرده و آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در سایه امنیت کامل است.

سردار سعید منتظر المهدی امروز در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: پلیس از ماهها قبل بر حسب وظیفه تمامی تدابیر انتظامی و امنیتی را برای برگزاری انتخابات مجلس در فضای آرام در نظر گرفته است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

فعالیت ۱۳۲۰دفتر خدمات قضایی در سراسر کشور/خدمات رایگان برای مددجویان بهزیستی و کمیته‌امداد

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: اکنون یکهزار و ۳۲۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور مشغول به فعالیت است و از آنجا که این دفاتر به واقع در لبه ورود مردم به دستگاه قضایی قرار دارند، نقطه مناسبی برای اجرای داوری محسوب می‌شوند.

حسن روحانی‌نیا در نخستین همایش «داوری حرفه‌ای»، افزود: تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور حاکی از آن است که اکنون به تعداد دفاتر (۱۳۲۰ دفتر)، افراد فرهیخته و توانمند و حدود هفت هزار جوان کارمند مشغول خدمت رسانی هستند همچنین حدود یکصد هزار متر مربع فضای مناسب دفاتر در اختیار مردم و دستگاه قضایی قرار دارد که می‌توان از این ظرفیت بهره‌برداری کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

هلال احمر آماده باش شد/ پیش بینی بارش برف و باران در ۲۳ استان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش عوامل امدادی هلال احمر در ۲۳ استان در پی اعلام هشدار هواشناسی خبر داد و گفت: مردم این استان‌ها مراقب باشند و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.

بابک محمودی گفت: بر اساس اعلام هشدار هواشناسی پیش بینی شده طی امروز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه با بارش رگباری باران، بارش برف، وزش شدید باد در ۲۳ استان کشور مواجه شویم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

۵ عنوان اتهامی پرونده حادثه تروریستی کرمان/آخرین وضعیت محکومان بانک سرمایه

سخنگوی قوه قضاییه گفت: عضویت در گروهک تروریستی و صهیونیستی داعش، محاربه، افساد فی‌الارض، جنایت عمدی علیه بشریت و پشتیبانی از این گروهک تروریستی از جمله اتهامات ۳۵ متهم پرونده حادثه تروریستی کرمان است.

مسعود ستایشی در چهل و چهارمین نشست خبری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: از حضور معنادار و کم‌نظیر مردم صبور و مقام ایران اسلامی در جشن پرشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی می‌کنم و این حضور پرشور مسئولیت مدیران در ارائه خدمات را دو چندان می‌کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

اهمیت راهبردی حوزه گردشگری از منظر اقتصادی و ایجاد نشاط اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با تأکید بر ظرفیت و نقش راهبردی حوزه گردشگری در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور، گفت: گردشگری مسئله بسیار مهمی در کشور است که هم به جهت سودآوری باید مورد توجه قرار بگیرد و هم باید به این نکته توجه شود که اهمیت این ظرفیت برای بسط نشاط اجتماعی در خانواده‌ها، کمتر از مسئله سودآوری نیست.

میرهاشم موسوی، در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و غرفه هلدینگ گردشگری تأمین‌اجتماعی (هگتا) افزود: در سازمان تأمین‌اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، استفاده از فرصت‌های گردشگری، بسیار اهمیت دارد. مجموعه‌های تفریحی و گردشگری تأمین‌اجتماعی می‌تواند ظرفیت خوبی برای خانواده‌های افراد تحت پوشش فراهم کند ولی در این زمینه تا دستیابی به وضعیت مطلوب فاصله داریم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

تشکیل نهاد فراقوه‌ای برای بانوان نخبه و شورای فقهی، دو بستر رشد زنان

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی تشکیل یک نهاد فراقوه‌ای برای بانوان نخبه و شورای فقحی و حقوقی زنان را دو بستر مهم برای رشد زنان عنوان کرد و گفت: باید مسیر صحیحی که بستر آن فراهم است را طراحی کنیم تا به مسایل حوزه زنان پاسخ دهیم.

سکینه‌سادات پاد در نشست هم‌اندیشی «بایسته‌های ساختار شورای فقهی حقوقی زنان» اظهار داشت: امام خمینی (ره)‌ با پایبندی به سنت و فقه و با عنصر مقتضیات زمان، نه تنها مبدع یک ایده حکومت‌داری شدند، بلکه نقش ویژه و مهمی هم برای زنان دیدند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

داروهای بیماران قلبی و دیابتی؛ پرمصرف‌ترین داروهای امسال

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بر اساس اطلاعات سامانه نسخه الکترونیک، پُرمصرف‌ترین داروهای کشور در سال جاری داروی بیماران قلبی و عروقی و دیابتی است.

امیرحسین حبیبیان افزود: اطلاعات سامانه نسخه الکترونیک در سال جاری نشان می‌دهد، ۱۱۶ قلم دارو تجویز شده در فهرست گران‌ترین داروهای تجویزی در کشور است که این داروها بیشتر برای بیماران خاص و صعب العلاج، در ۲۸ استان کشور تجویز شده‌اند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

دستگیری بیش از ۱۵ هزار خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف قریب به ۶ تن انواع مواد مخدر و دستگیری بیش از ۱۵ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای پنجمین مرحله از طرح آرامش در شهر خبر داد.

سردار ایرج کاکاوند با اشاره به اجرای پنجمین مرحله از طرح آرامش در شهر توسط رده های پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور، بر ضرورت و اهمیت اجرای چنین طرح هایی در ارتقاء احساس امنیت شهروندان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان به عنوان سرمایه های اجتماعی پلیس، طرح پاک سازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرها و نیز دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، با عنوان طرح آرامش در شهر با جدیت و بهره گیری از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی، در تمام استان های کشور اجرا می گردد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

ثبت‌نام بیش از ۳۲ هزار زن تأثیرگذار برای شرکت در دومین کنگره ملی زنان

دبیر اجرایی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار از آغاز بررسی شرکت‌کنندگان در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خبر داد و گفت: در این دوره از کنگره، ۳۶ هزار و ۹۵۲ زن تاثیرگذار بررسی و نفرات برگزیده معرفی می‌شوند.

منیژه بهارلو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار اظهار داشت: ۳۶ هزار و ۹۵۲ نفر مجموعا در این کنگره ثبت نام کردند که در مرحله اول، بررسی از کارگروه ورزش آغاز شده و قرار است، به ترتیب کارگروه فرهنک و هنر و در گام بعدی کارگروه‌های دیگر بررسی و نفرات برگزیده مشخص شوند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

جاده هراز و چالوس در صورت ترافیک سنگین آخر هفته یکطرفه می‌شود

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با انتشار محدودیت ترافیکی آخرین هفته بهمن ماه اعلام کرد که در صورت ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و چالوس، این دو جاده مواصلاتی یکطرفه خواهند شد.

طبق جدول محدودیت‌های ترافیکی، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

ضرورت تسریع در حل‌وفصل مشکلات تجار ایرانی و عراقی

رئیس قوه قضاییه با اشاره به توافقنامه‌ها و یادداشت‌های تفاهم موجود میان دستگاه‌های قضایی ایران و عراق، بر ضرورت تسریع در حل‌وفصل مشکلات تجار ایرانی حاضر در عراق همچنین تجار عراقی فعال در ایران تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در دومین روز از سفر خود به عراق، در دیدار با «فائق زیدان» رئیس شورای‌عالی قضایی عراق با اشاره به گستره وسیع همکاری‌های ایران و عراق در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: امروز آثار همکاری‌ها و تعاملات دو کشور ایران و عراق در عرصه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی در حال نمایان شدن است؛ البته ایران و عراق به عنوان دو کشور مسلمان و همسایه باید به همکاری‌های همه‌جانبه خود در حوزه‌های مختلف، توسعه و تعمیق بخشند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

جابه‌جایی هوایی ۳۶ میلیون مسافر/افزایش ۱۲۹ درصدی کشف کالای قاچاق در پروازها

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه های کشور در ۱۰ ماهه سال جاری از افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی و برقراری امنیت خطوط هوایی برای بیش از ۳۶ میلیون مسافر خبر داد.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی، گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۳۶ میلیون مسافر را در قالب بیش از ۳۰۲ هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر دانش‌آموز مدارس غیردولتی و هیات امنایی در اردوی راهیان پیشرفت

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از مشارکت بیش از ۱۵۰۰ نفر دانش آموز نخبه علمی فرهنگی مدارس غیردولتی و هیات امنایی در اردوی راهیان پیشرفت خبر داد.

احمد محمودزاده با اشاره به اهمیت فعالیت های تربیتی در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی، گفت: یکی از اهداف اصلی سازمان توسعه فعالیت های تربیتی و پرورشی در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق/پلمب هشت واحد صنفی متخلف

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۸۵۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در طرح سراسری مقابله با این نوع کالا خبر داد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح مقابله با قاچاق پوشاک در سطح عرضه، اظهار داشت: در اجرای این طرح، از یک هزار و ۱۴۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد و تعداد ۳۶ هزار ثوب پوشاک، کیف و کفش قاچاق با نشان‌ها و ویژندهای تجاری مختلف به ارزش ۶۳۰ میلیارد ریال کشف شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

باید گفتمان تربیت معلم در جامعه شکل گیرد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان نرم افزار تربیتی آموزش و پرورش است، گفت: باید گفتمان تربیت معلم در جامعه شکل گیرد.

رضا مراد صحرایی در آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: مسئولیت ها امانت های بزرگ هستند، باید به بهترین شکل تحویل دیگری داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق

ارز آوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر گردشگر سلامت به ایران سفر کردند که یک میلیارد دلار ارز آوری داشته است.

بهرام عین اللهی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه گردشگری سلامت در نمایشگاه بین المللی در جمع خبرنگاران افزود: گردشگران سلامت از ۶۰ کشور برای درمان به ایران می‌آیند و ۲۰ درصد از گردشگران ایران جز بیماران بین‌المللی هستند.

وی ادامه داد: اکنون موضوع گردشگری سلامت به سفارتخانه‌ها سپرده شده است و رایزن‌های سلامت این امور را انجام می‌دهند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ارزآوری یک میلیارد دلاری از گردشگری سلامت/کشف ۸۵ میلیارد تومان پوشاک قاچاق


اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha