طرح  ملی فروش فوق العاده «عید تا عید» در استان  بوشهر اجرا می شود

بوشهر_ ایرنا_مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت : طرح ملی «عید تا عید» در استان بوشهر ویژه کالا و فروش فوق العاده واحدهای صنفی در استان اجرایی می شود.

مهدی صفوی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش اجرایی می گردد.

وی بیان کرد: در همین راستا مطابق توافق با برخی بانکها ، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای عموم مردم درنظر گرفته شده است.

مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت تصریح کرد: افراد می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار درنظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود با تضمین بانک نسبت به فروش مدت دار در اسفندماه سالجاری استفاده نمایند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.

صفوی یادآور شد: عموم مردم استان می‌توانند با ورود به سامانه مربوطه eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند.

وی افزود: این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت به عنوان طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌ های کشور می باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha