کارخانه فرآوری و بسته بندی گوشت قرمز در بوشهر راه اندازی شد

بوشهر_ ایرنا_ کارخانه فرآوری و بسته بندی گوشت قرمز با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال در بوشهر راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر روز چهارشنبه در آیین افتتاح یک واحد فرآوری محصولات در شهرک صنعتی بوشهر اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم امنیت غذایی و تکمیل زنجیره ارزش و صنایع فرآوری است.

احمد محمدی‌زاده افزود: در استان بوشهر واحد و مرکزی که بتواند گوشت را از مجاری مختلف تأمین، فرآوری، بسته‌بندی، نگهداری و توزیع کند در هشت سال گذشته وجود نداشت.

وی از احیا و راه‌اندازی یک واحد فرآوری محصولات پروتئینی در شهرک صنعتی بوشهر خبر داد و گفت: کارخانه تأمین، فرآوری، بسته‌بندی، نگهداری و توزیع مواد پروتئینی پس از هشت سال تعطیلی مجدد در یک اقدام ارزشمند با پشتیبانی صندوق کارآفرینی امید و همکاری سرمایه‌گذار، احیا و راه‌اندازی شد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: این کارخانه با ظرفیت ۱۳۰۰ تن و سرمایه گذاری ۴۵. میلیارد ریال ایجاد شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه تجهیزات جدید در این کارخانه نصب و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی بوشهر، محصولات این کارخانه با بسته‌بندی و فرآوری بدون واسطه وارد بازار استان بوشهر می‌شود و این اقدامی برای کاهش قیمت گوشت قرمز در شرایط فعلی است.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی کارخانه فرآوری محصولات پروتئینی و کشتارگاه صنعتی بوشهر، گوشت مورد نیاز مردم بدون واسطه تأمین و عرضه می‌شود که نقش مهمی در کاهش قیمت این محصول در استان دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha