پاکدامن: توقع کسب مدال المپیک باید به حق باشد؛ سهمیه تیمی شمشیربازی را قطعی می‌کنیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش شمشیربازی ایران، گفت: خوشحالم توقع مدال‌آوری از شمشیربازی در المپیک وجود دارد، چراکه نشان دهنده رشد و پیشرفت این رشته است، اما توقعات باید به حق باشد.

به گزارش ایرنا، علی پاکدامن در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه ورزش و محیط زیست در مورد عملکردش در جام‌جهانی گرجستان که با کسب مدال نقره همراه شد، اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و اردوی مناسبی نیز در فرانسه داشتیم. حدو ۷۰ روز مربی نداشتیم و در این شرایط توانستم به مدال ارزشمندی برسم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در بخش انفرادی و تیمی المپیک، نماینده داشته باشیم.

پاکدامن در مورد سهمیه تیمی المپیک، گفت: سهمیه انفرادی من سه، چهار ماه پیش قطعی شده است اما تمرکز ما روی سهمیه تیمی است. همچنین به دنبال رنکینگ خوب انفرادی هستم تا در المپیک از ثمره آن استفاده کنم. راه کسب مدال در المپیک از همین مسابقات می‌گذرد. در انفرادی چون خودم هستم راحت‌تر بازی می‌کنم اما در بخش تیمی به دلیل مسئولیتی که در قبال تیم دارم، محتاط‌تر بازی می‌کنم و همین باعث می‌شود شرایط سخت‌تر شود. ما ۱۹ امتیاز از تیم ژاپن جلو هستیم و از نظر من سهمیه تیمی ما قطعی است. در ایتالیا کار را تمام می‌کنیم، چون ژاپن کار سختی دارد تا به ما برسد و باید در دو مسابقه مدال بگیرد.

کاپیتان تیم ملی در مورد همکاری تیم ملی ایران با کریسین بائو مربی فرانسوی، گفت: او مربی خوب و رزومه‌داری است و بعد از رفتن پیمان فخری به چنین مربی خوبی احتیاج داشتیم.

وی در مورد توقع مدال المپیک از شمشیربازی، تاکید کرد: خوشحالم توقع مدال از شمشیربازی وجود دارد چون نشان دهنده رشد و پیشرفت این رشته است، اما توقع باید به حق باشد. همه تیم‌ها در المپیک قوی هستند و فکر می‌کنم صحبت کردن در مورد نتیجه، زود است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha