۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 802
کد خبر: 85385766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ائتلاف اُمناء تاکنون هیچ مصداق و لیستی معرفی نکرده است

تهران ـ ایرنا ـ یک منبع مطلع گفت: ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب تا این لحظه هیچ مصداق و لیستی را در هیچ نقطه از کشور معرفی نکرده است.

یک منبع مطلع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، در خصوص لیست منتشر شده با عنوان «امنای اصفهان»، گفت: لیست منتشر شده و به تبع آن تحرکات سیاسی در اصفهان به نام ائتلاف امنا هیچ گونه ارتباطی با ائتلاف کشوری امنا ندارد.

وی تاکید کرد: ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب تا این لحظه هیچ مصداق و لیستی را در هیچ نقطه از کشور معرفی نکرده و در صورت جمع بندی نهایی این موضوع از طریق مبادی رسمی به اطلاع عموم‌ مردم خواهد رسید.

۱۹ بهمن ماه، ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (اٌمناء) با صدور بیانیه‌ای رسما فعالیت خود را در آوردگاه ۱۱ اسفند اعلام کرد.

در این بیانیه آمده بود: ائتلاف امنا روش انتخاباتی خود را ترجیح «شاخص سالاری» بر «شخص سالاری» و حاکم کردن شایستگی ها بر سهمیه ها در میدان سیاست و عرصه انتخابات می‌داند و معتقد است: با وحدت انتخاباتی با هر گروه و ائتلاف دیگر بر مبنای سهمیه بندی باندی و بدون توجه به توقعات فکری و سیاسی مردم و بدنه نیروهای انقلابی مخالفیم و معتقدیم به جای فراخوان «همه با من» باید وحدت «همه با هم» حول شاخص های انقلابی و توان تخصصی افراد را شکل دهیم. (متن کامل را اینجا بخوانید)

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha